Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2011 23:44 - Чекай ма, да не си раждана у Париж?
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20626 Коментари: 68 Гласове:
71

Последна промяна: 20.03.2013 17:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Така баба ми, простата селянка, безапелационно отсичаше по адрес на някоя превземаща се стринка, с което моментално я сваляше от облаците на твърдата земя. Този израз явно дълбоко ме е впечатлил, щом неизменно изплува на върха на езика ми при среща с разни самозабравили се личности. Но дори да го изрека на глас, никой не би ме разбрал, най-малко пък набедения парижанин.

Напоследък забелязвам подчертана тенденция към увеличаване на това „парижко съсловие”. Чувствам, че и аз имам забежки в това отношение, взех да залитам към разни скъпи и не дотам нужни вещи, поддавам се на робуването пред поредните модни парцаляци и осъзнато подтискам вътрешния си глас, който язвително ми съска да престана с глупостите.

Понякога обаче съвсем ненайдено намирам утешение попадайки на разни екземпляри, за които с облекчение, типично по нашески, отбелязвам  – о, има и по-зле от мен! Тук съвсем конкретно имам предвид женската половинка на едни наши семейни познати. Винаги когато ми се налага комуникиране с тази личност, после дълго ми е едно такова, стипчиво и неприятно. Тази невзрачна персона всеки път успява да ме изненада с разни смешни превзети фрази, фасадно-показни изказвания и въобще успешно дразни окото и ухото едновременно. Вече свикнах в разговорите ни да вкарва небрежни отметки за познанствата на тяхното семейство с известни люде, за близките им отношения с този и онзи, детайлното информиране относно партито на еди-кой си, където били XY и куп неизвестни за мен хора, но очевидно популярни в нечие общество.

За да не ми се налага да стискам фразата за Париж зад езика, гледам да огранича до минимум общуването с тази моя позната. Тя също не дава вид, че много й липсвам, но все пак от време на време имаме допирни точки.

Тази вечер бяха на гости у дома и аз героично бях решила да не изпускам добрия тон, каквото й да става. Търпеливо изслушах подробностите около ремонта на новото им жилище и кимах в съгласие докато подробно ме запознаваше с тенденциите във вътрешното обзавеждане. Мълчаливо преглъщах поучителната лекция за визията на модерния дом, а наум си отбелязах (очевидно забравена от гостенката ми) споделената преди време информация за закупената преди две години с намаление холна гарнитура, която все още отлежаваше в гаража на техен приятел. Както вървеше ремонта в тяхното жилище, холната им гарнитура щеше още доста да почака до звездния си миг. Интересно каква ли щеше да бъде модната линия тогава... Сетих се и за още битови подробности, но понеже усещах напирането на иронична усмивка, нарочно смених темата и задълбахме в друга прозаична тема – децата.

За съжаление моята позната е от досадния тип майка-професор, отглеждаща вундеркинд. Когато става дума за чужди деца, гледам да се въздържам от всякакви коментари, първо защото не се знае каква реакция ще предизвикам в родителите и второ, децата все пак не си избират в какво семейство да попаднат.

Тази вечер нашите гости донесаха малък подарък за щерката, едно сладко синьо портмоненце. Малката много си го хареса и цяла вечер търча с него напред-назад. Поднасянето на подаръка беше съпроводено с думите: 

 
    -  Нарочно избрахме да е синьо, а не розово, защото вече направо промиха мозъците на момиченцата с тия розови барбита, никой не смее да купи нещо за момиче, ако не е розово...

При което аз одобрително кимнах, демек точно така си е. Вечерта мина в рамките на очакваното, нито по-добре, нито по-зле. Стана късно, гостите се надигнаха да си ходят и накрая останахме сами.

Настанихме се пред телевизора и аз пуснах навън демоните, дето ме мъчиха цяла вечер. Изприказвах си каквото имах да кажа по адрес на онази превземация и накрая успокоена млъкнах. Дъщеря ми се появи от детската стая и стиснала някаква картичка в ръка, настойчиво искаше да й прочетем какво пише. Взех картончето и машинално прочетох:
      -
  Мила А., честит рожден ден, с пожелание за много щастие и сбъднати мечти! От Йоана...

Неразбиращо погледнах детето и то побърза да ме осведоми:
       -
 Това беше в новото ми портмоне, исках да ми прочетеш какво са ми написали вътре. Коя е Йоана, познавам ли я?

Спогледахме се с моя мъж и избухнахме в неистов смях. Добре, че детето не донесе картичката преди да си тръгнат гостите. Не бих искала да присъствам на подобна конфузия. Очевидно синьото портмоне беше подарено на тяхната дъщеря, която не е харесала синия му цвят и съответно беше пре-подарено на нашето дете (което пък много си го хареса!).Даа, този весел смях ми стига като отплата за всичките тъпотии, дето се наслушах цяла вечер. Ех, Париж, Париж... далеко си.

         




Гласувай:
71



1. bombina - :)))))
06.07.2011 23:59
Много весела историйка . И аз съм имала подобни истории само че свързани с мъже.
цитирай
2. gwendoline - Здрасти, я вземи да споделиш,
07.07.2011 00:02
да се посмеем заедно :))
цитирай
3. bombina - Ще видя. Ако имам повече време ще я напиша в блога си.
07.07.2011 00:05
gwendoline написа:
да се посмеем заедно :))

цитирай
4. takato - Хах!
07.07.2011 00:24
Наистина е далеко. Какви пародии има само!
цитирай
5. apostapostoloff - Това е видимо и в телевизионни предавания като
07.07.2011 04:27
"Черешката на тортата". Повечето келемета там, минаващи за "звезди", все се гъзурчат, като гощават гостите си със сьомга и рукола. Непременно рукола- тази горчива, отвратителна шума...
цитирай
6. анонимен - Много талантливо написано. Като на ...
07.07.2011 07:40
Много талантливо написано. Като на един дъх. Браво на теб!!!
цитирай
7. yotovava - Усмивкииии :) )))))))))))))
07.07.2011 08:10
Валя
цитирай
8. kite333 - знам ги аз тези,много ме е яд
07.07.2011 09:22
като започнат акъл да дават за децата и гледането им.Всеки си ги гледа както сам си прецени за добре,но все се намират едни суперкомпетентни мани мани.
цитирай
9. gwendoline - takato - Здравей,
07.07.2011 09:31
takato написа:
Наистина е далеко. Какви пародии има само!


хем пародии, хем нахални и маниакални! :))
цитирай
10. gwendoline - apostapostoloff - Здравей,
07.07.2011 09:36
apostapostoloff написа:
"Черешката на тортата". Повечето келемета там, минаващи за "звезди", все се гъзурчат, като гощават гостите си със сьомга и рукола. Непременно рукола- тази горчива, отвратителна шума...


Мм, и аз обичам рукола и сьомга, барабар с други неща като боб на тава, печена тиква и пълнени чушки:))) Но все пак кулинарните вкусове и предпочитания са абсолютно индивидуални, не че не се влияят от мода, но все пак не можеш да накараш някой да яде суши, когато не понася сурова риба, колкото и да е гъзария в момента...
цитирай
11. gwendoline - :)
07.07.2011 09:41
kushel - Сърдечно благодаря!

yotovava - Усмивки и добро настроение и за теб!
цитирай
12. gwendoline - kite333 - Привет!
07.07.2011 09:43
kite333 написа:
като започнат акъл да дават за децата и гледането им.Всеки си ги гледа както сам си прецени за добре,но все се намират едни суперкомпетентни мани мани.


От такива не можеш да се отървеш никога, но поне ние да не попадаме в тази категория, щото става лесно и неусетно, човек просто го сърби да си каже и покаже! :)))
Поздрави!
цитирай
13. hristo27 - Що ти трябва Париж, гледай си кефа ...
07.07.2011 09:58
Що ти трябва Париж, гледай си кефа тук с един хубав шопинг! :))))))
цитирай
14. gwendoline - hristo27 - Здрасти, Христо!
07.07.2011 10:05
hristo27 написа:
Що ти трябва Париж, гледай си кефа тук с един хубав шопинг! :))))))


Ех, а на мен пък наистина ми се ходи в Париж! :))
цитирай
15. scarlety - Уфф,
07.07.2011 10:30
и аз имам "слабост" към" парижанките":))) То едно е да залиташ понякога по някои модни нещица или красива дрешка(все пак човешко е),но друго е да парадираш по най-глупашкия начин с това! Аз пък се дразня и от друго- хора,които нямат деца(независимо по какви причини),да ми раздават акъл относно възпитанието и методите му.Свят широк-"парижани" всякакви:)))
цитирай
16. ddiaries - eeeeмиии
07.07.2011 11:17
....когато хората са такива изкуствени- за мен това значи само едно- ЯКО Комплекси, които се опитават да се загладят с ютия...

Поздрави!!
цитирай
17. gwendoline - scarlety - Привет!
07.07.2011 12:32
scarlety написа:
и аз имам "слабост" към" парижанките":))) То едно е да залиташ понякога по някои модни нещица или красива дрешка(все пак човешко е),но друго е да парадираш по най-глупашкия начин с това! Аз пък се дразня и от друго- хора,които нямат деца(независимо по какви причини),да ми раздават акъл относно възпитанието и методите му.Свят широк-"парижани" всякакви:)))


По принцип е проява на лош вкус да парадиш с каквото и да е. Но най-смешно е да парадиш с добрия си вкус, хаха! :))
Относно възпитанието на децата, хм, деликатна тема, смятам че човек изобщо не трябва да си пъха носа в това, ако ще да има 10 деца.
Благодаря за коментара и поздрави!!
цитирай
18. gwendoline - ddiaries
07.07.2011 12:33
ddiaries написа:
....когато хората са такива изкуствени- за мен това значи само едно- ЯКО Комплекси, които се опитават да загладят ютия...

Поздрави!!


Пак целиш в десетката - моята позната буквално прелива от комплекси! :))))
Поздрави и на теб!
цитирай
19. bombina - Започнах да гледам това предаване ...
07.07.2011 12:40
Започнах да гледам това предаване "Черешката на тортата" само заради превземките на Мира Добрева. Обожавам да наблюдавам "грозни" хора отстрани във всеки един смисъл. Дори Евгени Минчев не ме дразни, защото при него се усеща , че играе театър, докато тази толкова на сериозно се взема, че чак не и забелязвам физическата красота ....Как готино само си прави джучките умирам от смях...
цитирай
20. gwendoline - bombina
07.07.2011 12:46
bombina написа:
Започнах да гледам това предаване "Черешката на тортата" само заради превземките на Мира Добрева. Обожавам да наблюдавам "грозни" хора отстрани във всеки един смисъл. Дори Евгени Минчев не ме дразни, защото при него се усеща , че играе театър, докато тази толкова на сериозно се взема, че чак не и забелязвам физическата красота ....Как готино само си прави джучките умирам от смях...


Разбирам те.. :))) Но не мога да ги разбера тези, как им е удобно с фалша, защо им е приятно да са изкуствени и спънати постоянно...? От друга страна знам, че невероятно много се дразнят от такива като мене, в техните очи съм надута и неприятна личност... понеже не ги харесвам и ми личи,хахаха!
цитирай
21. bombina - И на мен са ми неприятни такива хора, защото трябва да запазя добро възпитание в тяхно присъствие.
07.07.2011 12:54
gwendoline написа:
bombina написа:
Започнах да гледам това предаване "Черешката на тортата" само заради превземките на Мира Добрева. Обожавам да наблюдавам "грозни" хора отстрани във всеки един смисъл. Дори Евгени Минчев не ме дразни, защото при него се усеща , че играе театър, докато тази толкова на сериозно се взема, че чак не и забелязвам физическата красота ....Как готино само си прави джучките умирам от смях...


Разбирам те.. :))) Но не мога да ги разбера тези, как им е удобно с фалша, защо им е приятно да са изкуствени и спънати постоянно...? От друга страна знам, че невероятно много се дразнят от такива като мене, в техните очи съм надута и неприятна личност... понеже не ги харесвам и ми личи,хахаха!

Такива хора правят тези демонстрации , за да мачкат другите с поведението си и да ги респектират, но единственото което постигат при мен е афект, че доброто ми възпитание не ми позволява да ги сложи на мястото им. Обаче в интернет съм им намерила цаката- правя точно това, от което се шокират и скандализират.... е казвам ти няма такъв купон . Не съм трол обаче. Аз съм тяхното виртуално чистилище :))))))
Хубав ден и на теб!
цитирай
22. gwendoline - bombina - Добре си го казала, присъединявам се към диагнозата.
07.07.2011 13:01
А иначе хубав цяр им прилагаш! :)))
Поздрави и от мен!
цитирай
23. borjanmljakov - Абе, както се казва "с каквито си се събрал, такъв си си бил".
07.07.2011 13:06
.
цитирай
24. bombina - Съжалявам, че те махнаха от табл...
07.07.2011 13:06
Съжалявам, че те махнаха от таблото. Дискусията при теб е интересна.
цитирай
25. gwendoline - borjanmljakov -
07.07.2011 13:09
borjanmljakov написа:
.


Чувала съм друго - " С какъвто се събереш, такъв ставаш", твоята интерпретация ми е нова.
цитирай
26. borjanmljakov - Това няма абсолютно никакво значение.
07.07.2011 13:29
.
цитирай
27. magicktarot - Хахах, голям смях, Гвендолин!:)))
07.07.2011 13:40
Страхотно написано, поздравления за което! За разлика от тебе, единствено малко ме е яд, че щерката не ги е изтипосала "парижаните" пред вас за подаръка...:))) И аз се мисля за много тактичен човек, т.е. би трябвало да потъна в земята от срам, ако засрамят така някого пред мен, но често се оказва, че който се мисли за много тактичен, обикновено не е чак толкова - та така и с мене... :))) Щеше да ми е много интересна реакцията на парижанката...
цитирай
28. bombina - Наистина е много смешна ситуаци...
07.07.2011 13:48
Наистина е много смешна ситуацията. Това е все едно когато се любиш с някой да му кажеш Гошо вместо Тошо :)))))
ужас голям срам
:))))
цитирай
29. gwendoline - magicktarot - О, привет! :)
07.07.2011 13:53
Ако знаеш колко го умувах после, как ли щеше да реагира въпросната личност на една такава свръх конфузна ситуация..?! В крайна сметка реших, че не искам да си представям театъра, който неминуемо щеше да се разиграе, защото и без него отношенията ни се крепят на косъм. Както съм споменала, разминаването в общуването е само с нея, мъжа й е готин тип и всичките му приятели тихомълком го съжаляват за този претенциозен крокодил (тя!) дето му се е увесил на шията... Жива и здрава да е, на мен ми стига бурния смях по нейн адрес, беше като оздравително лекарство след дълга болест, хахаха!
цитирай
30. gwendoline - bombina -- Ммм, не е баш същото...
07.07.2011 13:57
bombina написа:
Наистина е много смешна ситуацията. Това е все едно когато се любиш с някой да му кажеш Гошо вместо Тошо :)))))
ужас голям срам
:))))


.. щото едното става неволно, а действието тук е напълно съзнателно, че и украсено с разни сентенции от сорта на "нарочно КУПИХМЕ синьо, а не розово...". Специално тази фраза трябваше да ме подсети, че нещо не е както трябва. И да, очевидно тяхното дете не харесва сини подаръци, затова го донесоха на нашето... :)
цитирай
31. hristo27 - :))))
07.07.2011 14:42
gwendoline написа:
hristo27 написа:
Що ти трябва Париж, гледай си кефа тук с един хубав шопинг! :))))))


Ех, а на мен пък наистина ми се ходи в Париж! :))



Как предпочиташ - в Париж с 1000 евро или в МОЛ-а с 5000 лева?
цитирай
32. tota - Хареса ми!
07.07.2011 14:47
Наистина някои хора са си за приземяване.

Усмивки!
цитирай
33. parvaty - страхотно :)
07.07.2011 15:03
браво, много се смях! и аз познавам доста парижани, уви... :)))
цитирай
34. bombina - Ооо, българките са тъпкани с превземки и комплекси, така че не се съмнявай, че тази госпожа има много приятелки като нея.
07.07.2011 15:09
gwendoline написа:
Ако знаеш колко го умувах после, как ли щеше да реагира въпросната личност на една такава свръх конфузна ситуация..?! В крайна сметка реших, че не искам да си представям театъра, който неминуемо щеше да се разиграе, защото и без него отношенията ни се крепят на косъм. Както съм споменала, разминаването в общуването е само с нея, мъжа й е готин тип и всичките му приятели тихомълком го съжаляват за този претенциозен крокодил (тя!) дето му се е овесил на шията... Жива и здрава да е, на мен ми стига бурния смях по нейн адрес, беше като оздравително лекарство след дълга болест, хахаха!

А мъжът и няма начин да не е като нея щом живеят заедно, просто пред теб не си е показал рогата.
цитирай
35. анонимен - Не разбрах,
07.07.2011 15:14
картичката от Париж ли беше?
цитирай
36. armorica - Голям смях падна
07.07.2011 15:14
при мене, само че вътрешен, защото съм на работа в момента.
Нещо обаче не разбрах. Коя е А. - за която очевидно е било предназначено портмонето? Дъщеря ви ли е? Или дъщерята на вашите познати?
Апропо :))) никак не би било зле човек да се поразходи из Париж. Без да се вманиачава, разбира се.
цитирай
37. tani4ka73 - много се навъдиха парижанки напоследък
07.07.2011 15:14
за съжаление една моя бивша приятелка отлетя в тази посока и се загубихме.Забелязах,че започна всичко да става "под нивото и" - хора,места ...
За човек,който не може да се храни с нож и вилица и гледа Биг брадър,за да се учи как да се държи в обществото беше много странно да слушаш как еди коя си била под нивото и.
цитирай
38. bombina - А за вас вероятно , нивото на човека се определя от това, как си държи чашата на коктейла и рейтинга му в обществото се определя от жълтата преса.
07.07.2011 15:18
tani4ka73 написа:
за съжаление една моя бивша приятелка отлетя в тази посока и се загубихме.Забелязах,че започна всичко да става "под нивото и" - хора,места ...
За човек,който не може да се храни с нож и вилица и гледа Биг брадър,за да се учи как да се държи в обществото беше много странно да слушаш как еди коя си била под нивото и.

Е наистина бихте ми била под нивото...
Въобще хора, които започват да оценяват другите, без да ги засяга пряко, а не си живеят живота, веднага попадат в категорията еснафи.
Това всъщност е и предмет на разговор в такива компании- надлъгват се един друг колко най-високо седят във висшето общество, което не е нищо по-различно от един кафез с пуйки-мъжки и женски екземпляри.
цитирай
39. tutankhamon661 - gwendoline
07.07.2011 15:39
Разбирам онези, които робуват на марки, защото работата им е свързана с хора, мислещи само за подобни неща. Понякога дадена сделка зависи именно от такива подоробности.
Разбирам и онези, според които модата е изкуство.
Но винаги ме напушва смях, когато някой е докопал маркова дрешка от роднина или приятел и само за това говори, а джобът му кънти "на кухо". Такива "терци" ми създават непредвиден проблем - докато слушам убийствените им изказвания, полагам неистови усилия да не се изхиля с цяло гърло.
цитирай
40. vandela007 - .
07.07.2011 16:03
Историйката готина, но и ти разказваш чудесно!
Поздрав! :)))
цитирай
41. elinora - Хахаха, голям конфуз! :))
07.07.2011 16:14
На мен преди месец една приятелка ми донесе от една екскурзия в Испания едно ръчно часовниче, много сладко, тип гривничка. Малко се позачудих, щото не ми е баш от най-големите дружки, та се и притесних, почнах да си мисля - сега и аз трябва да и донеса нещо по-така следващия път, уф! Ама почнах да го нося часовника, да не я обидя, а не обичам много часовници. Само след няколко дни срещам гаджето на въпросната приятелка и той ми се захилва широко - Е, Ели, ма само на теб ли стана тази джаджа, бе? Колко народ го премери, ама тесен тоз часовник! За тънка ръчичка! :)))))
пп Та така с някои подаръци! :)
цитирай
42. svoboda64 - Ха, ами какво ако съм родена у Париж :)
07.07.2011 16:48
Била съм "преди", сега съм тук :) И "отсвирих" всички, които бяха по някакъв начин спомнили си, че съм от "там" :) Не обичам превземките и социалните подплътености, без истинско отношение :) Децата още по-малко заслужават такова "отношение" :) Защото на тях е дадено.. "да бъдат различни", ако ние не ги направим като "нас" :)
Поздрави!
цитирай
43. gwendoline - hristo27 - Благодаря за предложенията и двете стават!
07.07.2011 17:04
hristo27 написа:
gwendoline написа:
hristo27 написа:
Що ти трябва Париж, гледай си кефа тук с един хубав шопинг! :))))))


Ех, а на мен пък наистина ми се ходи в Париж! :))





Как предпочиташ - в Париж с 1000 евро или в МОЛ-а с 5000 лева?


Продължавам да държа на Париж, но въобще не става дума за шопинг, да се разберем! :))
цитирай
44. gwendoline - :))
07.07.2011 17:26
tota – благодаря!

parvaty – радвам се, че се забавлява! В крайна сметка, такава ми беше целта, да се посмеем!

bombina – да, вероятно е така, но въпросния господин очевидно е по-умен и успешно се прикрива. Поне ми е симпатичен!

muroto – и аз не разбрах... теб :)

armorica – А. не е името на дъщеря ми, но нямаше как да го обясня, че щеше да стане сложно :)

tani4ka73 – специално за тебе ще допълня малко инфо за моята позната – тя е родом от едно малко градче на 30 км от морето. Но винаги казва, че е от Варна, дори пред хора, която прекрасно знаят истината. Дълго се чудех да не би да страда от шизофрения...

tutankhamon661 – и аз като теб, искам да се хиля с цяло гърло и понякога го правя!

vandela007 – благодаря ти! поздрави!

elinora – уф, че гадно! Това изпълнение е в пъти по-грозно от моето невинно портмоненце!!!

svoboda64 – благодаря за коментара, споделям!
цитирай
45. tili - Има напредък от времената на
07.07.2011 18:12
баба ти. Елочка Щукина е научила и дълги фрази:)))
А иначе - пред такива префърцунки се отприщвам понякога с такъв език, че се чудя откъде го зная. Софийският жаргон е затова - да премяташ и търкаляш разни превзети, "щедри" лелки!
цитирай
46. hoyden - Уникално весела история...
07.07.2011 19:52
Все едно четях за жената на братовчед ми - мнооого голяма "парижанка". И тя беше родена и израстнала в Левски, ама викаше, че си е баш софиянка :))) Гинка е кръстена, но се зове Съни...и всичкия плебс трябваше да и се възхищава.... Много сме се смяли и ние с тая кака.
Поздрави!
цитирай
47. babaelenica - И аз като tili не си премълчавам :))
07.07.2011 19:55
Знаеш ли какво щях да направя, докато гостенката разказва за модерната визия на дома си?
Щя да я попитам - а-а-а-а, значи на онази холна гарнитура, дето я купи преди две години, вече й е дошло времето?
Баси колко бързо се сменя модата при мебелите.
:)))))
цитирай
48. bombina - Лелеее имащите се за роден хайлайф ...
07.07.2011 21:00
Лелеее имащите се за роден хайлайф са толкова лигави, скучни и превзети, че направо бих загинала ако трябва да съм нон-стоп в тяхна компания.
цитирай
49. gwendoline - :))
07.07.2011 21:03
tili - блазе ти, че имаш сили да се разправяш с такива досадни елементи, на мен ми е доста трудно!

hoyden - има много подобни карикатури навсякъде около нас, но ми се струва, че нещо взеха да нараства броя им, уви! поздрави

babaelenica - знаех си аз, че си бойно бабе! поздрави от мен!
цитирай
50. анонимен - А защо се срещаш с неприятната ос...
07.07.2011 21:11
А защо се срещаш с неприятната особа? Даже я каниш в собствения си дом. Аз не бих поканила някого, ако ме дразни.. още по-малко вкъщи.
цитирай
51. gwendoline - 50.анонимен - Логично запитване, ноо...
07.07.2011 21:21
анонимен написа:
А защо се срещаш с неприятната особа? Даже я каниш в собствения си дом. Аз не бих поканила някого, ако ме дразни.. още по-малко вкъщи.


понякога се налага да изтърпиш нечие присъствие, като неделима част от друго по-приятно присъствие. Дано ме разбра! :)
цитирай
52. bombina - Хаааа ти се срещаш с мъжа на тази ...Познах ли?
07.07.2011 21:25
gwendoline написа:
анонимен написа:
А защо се срещаш с неприятната особа? Даже я каниш в собствения си дом. Аз не бих поканила някого, ако ме дразни.. още по-малко вкъщи.


понякога се налага да изтърпиш нечие присъствие, като неделима част от друго по-приятно присъствие. Дано ме разбра! :)

цитирай
53. gwendoline - 52.bombina - Упс, не ме вкарвай в беля :)))
07.07.2011 21:27
bombina написа:
gwendoline написа:
анонимен написа:
А защо се срещаш с неприятната особа? Даже я каниш в собствения си дом. Аз не бих поканила някого, ако ме дразни.. още по-малко вкъщи.


понякога се налага да изтърпиш нечие присъствие, като неделима част от друго по-приятно присъствие. Дано ме разбра! :)



Но да, заради по-добрата половина на това семейство поддържаме отношения с тях :)) Няма пълно щастие, знаеш...
цитирай
54. bombina - А той чий приятел е /намиг/, твой или на мъжът ти?
07.07.2011 21:31
gwendoline написа:
bombina написа:
gwendoline написа:
анонимен написа:
А защо се срещаш с неприятната особа? Даже я каниш в собствения си дом. Аз не бих поканила някого, ако ме дразни.. още по-малко вкъщи.


понякога се налага да изтърпиш нечие присъствие, като неделима част от друго по-приятно присъствие. Дано ме разбра! :)



Но да, заради по-добрата половина на това семейство поддържаме отношения с тях :)) Няма пълно щастие, знаеш...

цитирай
55. gwendoline - 54.bombina - На мъжа ми, но отдавна е и мой.
07.07.2011 21:33
Без майтап.
цитирай
56. анонимен - Харесваш мъжа и затова търпиш же...
07.07.2011 21:33
Харесваш мъжа и затова търпиш жената. Има логика, но..... въпреки това не те разбирам. Пак ти казвам не бих поканила някой, който ми е неприятен в собственият си дом. "Моят дом е моята крепост". А това, че е от 30 км от Варна не го разбрах честно? Ако се беше родила в центъра на София, тогава можеше ли да се държи като "Парижанка"?
цитирай
57. bombina - gwendoline - 54.bombina - На мъжа ми, но отдавна е и мой.
07.07.2011 21:38
Охоооо имаме новинааа..................
Възбужда ли те да се оглеждаш в очите му?
Правили ли сте го тайно ?
Сигурна ли си, че нямаш неприязън към жена му точно по тази причина?
цитирай
58. gwendoline - 56.анонимен - "...не бих поканила някой, който ми е неприятен в собственият си дом. "Моят дом е моята крепост".."
07.07.2011 21:39
Моят дом е отворен за всеки, не обичам да се изолирам от света, дори напротив, винаги предпочитам да посрещам гости у дома, отколкото да ходим по заведения или чужди къщи..
цитирай
59. bombina - То да посрещаш гости е доста изморително начинание
07.07.2011 21:45
gwendoline написа:
Моят дом е отворен за всеки, не обичам да се изолирам от света, дори напротив, винаги предпочитам да посрещам гости у дома, отколкото да ходим по заведения или чужди къщи..

Цял ден трябва да им готвиш, после да изчистиш след тях. Не е ясно дали ще ти харесат яденето и много скъпо излиза да поемаш разходите.
цитирай
60. demonwind - Защо ли точно
07.07.2011 22:21
от френски език идва тази вълшебна думичка “парвеню“... ;))))

Поздрави!
цитирай
61. gwendoline - demonwind - Здрасти!
07.07.2011 22:24
demonwind написа:
Защо ли точно от френски език идва тази вълшебна думичка “парвеню“... ;))))

Поздрави!


Хехе, много интересно наблюдение, поздрави и на теб! :)))
цитирай
62. demonwind - А и това да си роден в Париж
07.07.2011 22:28
далеч не означава нещо хубаво. Най-много да те вземат за мангал, негър или мюсюлманин ;)))
Обожавам такива парвенюта. В България една съседка беше видяла тревясалата ми ливада, защото при условие, че живея в чужбина, просто нямаше кой да я окоси и ми вика да съм я окосял, че щяла да се оплаче в общината. Запалих косачката и за няма и два часа ливадата грейна. Обаче и нейния двор не беше цвете за мирисане. Викам й, че от треволяка са се изнизали набързо към тях три-четири змии, едни такива кафявички, с рогче на главите, май на пепелянки мязат... Как съм се хилил оная пача като впрегна мъжа си да коси двора с една тъпа коса, а в най-големия пек милата не мръдна отвътре... Змии, разбира се, въобще нямаше, ама пусти страх... ;))))
цитирай
63. gwendoline - 63.demonwind - Е, лафа за Париж е остарял,
07.07.2011 22:49
но посланието още е актуално! :)
Добро чувство за хумор имаш, така трябва! :))
цитирай
64. demonwind - Мерси, мерси :)))
07.07.2011 22:58
Е, може да не е Париж, ами например Пето авеню, ама парвенюто си е парвеню, дори и да се родил в Долна Диканя... ;)))
цитирай
65. 4aiotgluhar4e - Ооооо, парижанките в българския вариант са ми любим обект за изследване :)))
08.07.2011 00:03
Данните сочат, че те непременно живеят в Бояна (фактът, че я карат без канализация е злобна клевета), завършили са елитен български университет (какъв оксиморон!), пазаруват само на "Витошка", носят само маркови дрешки, карат най-малко джип, децата им учат поне в Горна баня.
Злите езици твърдят, че в главите си имат не повече от десет глагола, по себе си - по 2-3 кила силикон е в библиотеките си - по 2-3 книги (евентуално готварски), но това е само защото им завиждат. Ама то... със завист ли да се бориш, книги ли да четеш... :)

Поздрави за свежия текст!

P.S. Щях да забравя! Една парижанка скоро ми разправяше, че ако не направела шопинг тур поне два пъти седмично, се чувствала неинформирана и изостанала от света. Да знаеш, информацията е жестоко иго :)))
цитирай
66. gwendoline - 66. 4aiotgluhar4e - Здравей, Чайче!
08.07.2011 00:10
Много ме разсмя с твоя коментар! :)) Но образа на твоята парижанка е прекалено разпознаваем, а какво да правим с разните замаскирани такива, които хем не стават за нищо (буквално, визуално и всякак), хем имат претенции до небето! :)))
цитирай
67. makont - Има и още един такъв израз, за сваляне на земята:
08.07.2011 15:18
"Дедати си е връзвал гащите с канап, а ти ще ми пиеш кафе на закуска". Честичко съпругът ми го повтаря, ако недай си боже нещо започва да се превземам. най-важното е да озаптим тези страсти в нас, защото са заразни, а не трябва да сме податливи. Поздрав за постинга!
цитирай
68. gwendoline - 67. makont - Хахаа!
09.07.2011 06:34
Хареса ми, много си е точен лафа! :))
Поздрави и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 937499
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930