Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 17:00 - ЧНГ, нали не сте откраднали нищо?
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 01.01.2011 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дойде последния ден от годината. Радостно суетене вкъщи, аз отново завъртам кръгчета пред печката, но ми е много приятно, нямам умора. Кой каквото му се е прияло, всеки дава поръчки и си ги чака. Нещо хладилника се поопразнил? Абе карай, я виж колко храна имаме. Да де, ама сока на децата свършил. Точно този, портокал с мандарина, испански някакъв. Мм, наистина е много приятен. И мезетата намалели. Решителното изречение беше на мъжа ми: - Къде е шампанското за довечера? Ееее, да му се не види пък. Няма отърване. Айде, ставай, нахлузвай дънките, то се е видяло, че ще ходим до близката Била. Много мразя да пазарувам в последния момент, бутаница, нервничене.
Противно на очакванията ми в Билата нямаше много народ. Миришеше на току-що опечен хляб, та бързо се курдисахме пред щанда с франзелите и награбихме 3 броя. После намерихме мезетата, хм, видях точени кори, абе я дай едни, ще взема да врътна утре една баница, ехо, пропускаш яйцата, мляко взе ли? Щураме се напред-назад с моя мъж, уж нямаше кой знае какво да купуваме, ама набързо напълнихме две кошници с продукти. Аз нещо се позаплеснах пред щанда с козметика, накрая се реших и взех едно кремче за лице. Айде, стига толкова. На касата сме. Две усмихнати касиерки чевръсто прехвърлят продуктите през лентата, чуруликат в синхрон - Весело посрещане на Нова година! Весело посрещане!
Ние сме. Мяткаме всичко на лентата, мъжът ми застава на другия край и се опитва скоростно да реди чантите преди всичките неща да се натрупат като лавина пред него. Оставя празните кошници до стената. 
- Може ли да вдигнете кошниците да ги видя? - касиерката си задава въпроса с мило изражение, но с коварна интонация. Мъжът ми ги вдига нагоре и отново ги пуска, празни са, естествено. Поглеждам я кисело, тая пък какво иска. Другата касиерка не говори нищо и не задава такива въпроси. Тази обаче ми се хили като ряпа, невинно-нагло ме гледа право в очите. Стигна до кремчето. Докато се усетя, заби пръсти в меката кутийка и почна да я отваря, смачквайки ъгълчетата. На въпросителния ми поглед услужливо и на висок глас започна да обяснява:
- Ами трябва да го проверя. Защото скоро хванахме едни, дето сложили скъпи кремове в кутийки от други, евтини, и така ги минават през касата. Евтините пък сложили в кутиите на скъпите кремове и после големи скандали, ужас, никой не иска да го прецакат, затова сега проверяваме всичко, ето, вашия си е наред, да сте спокойни и вие, и ние....
Уаау, изнервих се. Направо кипнах! Тая кифла успя да ме накара да се почувствам неловко, развали ми празничното усещане с тъпите си брътвежи и обидни намеци. Да бее, знам че не трябва да се връзвам, но се подразних и това си е.
- Весели празници! - продължава да мели нахилената касиерка и ми наднича във физиономията. Обърнах й гръб. Майната ти.

П.С. Май ми премина беса. Представих си как съм управител на същия магазин. Такава дресировка ще има, бедна ви е фантазията!
Пускам една тежка въздишка и се питам кога ли ще дочакамЕ едно културно и приятно обслужване по нашите географски ширини? Айде, дано пък да Ни споходи това щастие следващата година!
Наздраве!

image
image         image



 




Гласувай:
16



1. ketcakuatl - Голяма капия си бе, верно. Весела. . ...
01.01.2011 11:29
Голяма капия си бе, верно. Весела...
цитирай
2. gwendoline - ketcakuatl
01.01.2011 12:23
Мдам, нервничко го раздавам понякога :))) Айде, ЧНГ! Да ти е успешна 2011та!
цитирай
3. razkazvachka - ЧНГ! За много години - здраве и хъс да имаш!
01.01.2011 14:28
Откраднах от заряда на Новата година - оставям ти - за щастие:))))
цитирай
4. gwendoline - razkazvachka
01.01.2011 14:31
Аа, благодаря ти! :))) Спорна година за теб!
цитирай
5. tutankhamon661 - За много години! Здраве, щастие и ...
01.01.2011 14:52
За много години! Здраве, щастие и любов! От всичко хубаво по много!


цитирай
6. gwendoline - tutankhamon661
01.01.2011 14:55
За много години! Благодаря за пожеланията, да ти се връщат, още повече! :))
цитирай
7. iliada - ЧЕСТИТА НОВА 2011 ГОДИНА!
01.01.2011 17:42
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
Току що преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет, здраве и щастие! Използвайте ги с любов и оптимистично настроение
цитирай
8. gwendoline - iliada
01.01.2011 17:58
Ехехе, много благодаря! Това е много специален превод, нека поръчам от същото и за теб, успешна и спокойна 2011та пожелавам!!!
цитирай
9. анонимен - А представи ли си как нагли същества ...
06.01.2011 13:10
А представи ли си как нагли същества крадат от щандовете и после бедният персонал си го плаща от джоба? Винаги с усмивка отварям и чантата, когато ми поискат, и декларирам стока и техника, внесена отвън, и каквото се очаква, за да няма конфузни моменти. ЧНГ и не мисли само за себе си, когато влизаш в магазин, защото с отрицателното си отношение можеш да сговниш празника на други
цитирай
10. gwendoline - 9. анонимен
06.01.2011 13:17
Бедният персонал може да бъде обучен как да се справя с такива ситуации. Не е приемливо това, което описах. Говоря за култура на обслужване.
Аз, като клиент, също винаги декларирам внесени отвън стоки, изобщо спазвам правилата. В един и същи магазин обаче често има различни правила, както и в този. Едната касиерка "проверява", другата не. Единият ден ми искат личната карта при плащане на ПОС, на другия ден не ми я искат. Нещо не е както трябва ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 937129
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930