Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2011 23:11 - Пролетта раздруса хормоните. И ми показа среден пръст.
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3180 Коментари: 32 Гласове:
33

Последна промяна: 01.04.2011 09:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

image


Вчера се сблъсках с едно старо подозрение. Сигурно не правя голямо изключение като си въобразявам, че съм много разкрепостен и отворен към света индивид. Обичам щекотливите теми, обичам дори да ги предизвиквам и да се наслаждавам на объркването, което неминуемо настъпва. Та вчера открих, че едно е да тръбиш колко си необременен и как няма табута за тебе, пък съвсем друго се оказва като се озовеш сред нестандартна ситуация и изведнъж разбереш черно на бяло, че си най-обикновен комплексар.

Пролетното време ни примами да излезем привечер на разходка из квартала. Живеем до парк и обикновено вечер се разтъпкваме там, редом с тумбите от домашни любимци на съкварталците. Минавахме покрай задната част на едно заведение и случайно погледа ми попадна на двойка младежи в характерна поза за орална любов. Бяха две момчета. Навън беше съвсем светло и всеки, който минаваше оттам щеше да ги види. Не личеше да се притесняват.

Естествено, че веднага отместих поглед, обаче пет секунди по-късно отминавайки, не издържах и хвърлих поглед назад. Там си бяха, занятието продължаваше. Голям коментар му дръпнахме, за пролетта, за хормоните, че секса  е най-естественото нещо и какво толкова се превземаме, че това най-вероятно е някое нещастно наркоманче или цигане, което за пет лева е готово на всичко, и все в тоя дух изказвания.

Днес установих, че картинката не ми излиза от главата. Снощните пиперливи коментари не ми дадоха нужния отговор. А той беше, че ужасно не бях съгласна с видяното. Не съм се възмутила. Нито пък ще седна да осъждам. Случката беше почти комична. Само някак не ми се връзва комбинацията мъж-мъж. Уж имах толерантност към различното, пък се оказа, че всъщност нямам. Достраша ме... Колко ли други заблуди си отглеждам?

 


 




Гласувай:
33



1. panazea - Аз бих повърнала !
31.03.2011 23:47
И не ми пука , какво ще си помислят за мен .
Възпитавана съм пуритански. Че животът е задължение и грижа , а не екхибиционизъм и разврат .
Сори , аз съм праволинейна . И хич не ми пука .
цитирай
2. gita969 - Колко ли?
31.03.2011 23:49
казваме,че сме широкоскроени, но се оказва , че не сме. Можеш само да предполагаш каква точно е била случката, както и да наречеш обстоятелството: пулени, нагон , похот, разврат, желание. Разни хора.
цитирай
3. gwendoline - 1. panazea
01.04.2011 00:03
panazea написа:
И не ми пука , какво ще си помислят за мен .
Възпитавана съм пуритански. Че животът е задължение и грижа , а не екхибиционизъм и разврат .
Сори , аз съм праволинейна . И хич не ми пука .


Твоят коментар ме развесели! С уважение към пуританските ти възгледи, но живота освен задължение и грижа, е и още няколко неща. :))))))
цитирай
4. gwendoline - 2. gita969
01.04.2011 00:05
gita969 написа:
казваме,че сме широкоскроени, но се оказва , че не сме. Можеш само да предполагаш каква точно е била случката, както и да наречеш обстоятелството: пулени, нагон , похот, разврат, желание. Разни хора.


Благодаря ти за коментара, всъщност точно това ми беше посланието - за широтата на възгледите или липсата й. Поздрави!
цитирай
5. panazea - Изглежда , че и не пуритани не го възприемат .
01.04.2011 00:34
анонимен написа:
и степента ми на свобода се определя от партньорката
може и да е х100
но това не го възприемам

цитирай
6. gwendoline - 6. panazea - Изглежда , че и не пуритани не го възприемат
01.04.2011 00:42
На мен също не ми хареса гледката. Но можеше да бъде и някоя друга сценка или друга провокация, далеч не само сексуална. Има много неща в живота, които не влизат в канона и които веднага попадат под удара на благоразумието и праволинейността. За това ми е думата ...
И да знаеш, първия ти коментар е просто жесток - без преструвка, абсолютно естествен! :)
цитирай
7. tit - Толерантност към неприличното няма как да има!:)
01.04.2011 00:55
Да излагаш личния, интимния си живот на показ е или арогантно, или елементарно...
цитирай
8. panazea - Да , Гвендулин ,
01.04.2011 08:49
Бях потресена и затова реагирах бурно и спонтанно.
Защото си мислех , че хората са нещо повече от две псета съешаващи се на поляната . Знаеш ли защо ти е направило впечатление и не си забравила случката? Защото те брутално и нахално са навлезли в твоя мир , без да питат и без да искат извинение.
Хората си влияем един на друг . Когато прави човек нещо , хубаво е да се запита : Как аз ще въздействам на другите . Другото е арогантност.
цитирай
9. gwendoline - 9. panazea
01.04.2011 08:52
И аз си мислих още по темата. Достигнах горе-долу до същия извод, а именно, че не ме интересува кой какво прави, стига да не знам/виждам или да не ми пречи. Което само по себе си не е много успокоително...
цитирай
10. ddiaries - аз съм имала
01.04.2011 09:55
приятели гейове още от ученическа възраст..тогава, когато аз и един такъв бяхме влюбени в едно и също момче!:)))))))))))))
В последните години също имах един много близък. Много забавен, много смях е било винаги с него. Покрай него, свикнах да не се скандализирам от такива двойки.Но да си призная, не се скандализирам Само тогава, когато момчетата си приличат от киломери на такива.
Виждала съм мъже, за които просто ме е Хващало яд, че спят с мъже..защото са толкова секси и изглеждат мъжествени....дори не са им скубани веждите!и..много тъпо съм се чувствала тогава.

А за ексхибиционизма- за мен той си е яко извращение.
Спомням си, за един чичо, който обикаляше с едно колело чисто гол по шлифер и го разтваряше пред хора на различни места. Описаната случка от тази гледна точка не е приятна за мен.
цитирай
11. magicktarot - Ама заглавието е един път, браво, Гуендолинче! :)))
01.04.2011 10:10
Оххх, иначе по темата... Не е лесно да си млад, да нямаш къде да отидеш, за да не те виждат в интимни моменти... Не е лесно да си различен - макар че при много от животните се наблюдава хомосексуализъм, а и това явление при хората е обявено за нормално - зависело от много фактори, включително и от хормоните, които получаваме през вътрешноутробното си развитие... Е, можем ли да сме отговорни за това?

А и момчетата са доста по-неудържими от момичетата, май - и като се съберат две - не знаят граници... А може и този вид ексхибиционизъм още повече да ги възбужда, кой знае...

Странни създания сме ние хората - знаем, че такива неща се правят под път и над път - но важното е да не ги виждаме. Не ги ли виждаме - не съществуват... Това обаче ни спасява - иначе щяхме да полудеем без време. Последното е опит да те успокоя, защото видимо те е шокирала гледката - повечето щяхме да сме шокирани, така си е...

Честит Първи април и много усмивки ти желая (вместо това в заглавието)!!! :))))))
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Аз се мисля за широкоскроена, но ...
01.04.2011 10:40
Аз се мисля за широкоскроена, но сигурно на твое място също бих се чувствала шокирана, защото живеем в общество, в което има създадени правила. Ако на някой не му харесват да се изнася в гората, няма място за такива в него. Вероятно бих ги поляля със чаша вода от градинската чешмичка за да охладя ентусиазма им.
цитирай
13. gwendoline - 10. ddiaries
01.04.2011 12:39
ddiaries написа:
приятели гейове още от ученическа възраст..тогава, когато аз и един такъв бяхме влюбени в едно и също момче!:)))))))))))))
В последните години също имах един много близък. Много забавен, много смях е било винаги с него. Покрай него, свикнах да не се скандализирам от такива двойки.Но да си призная, не се скандализирам Само тогава, когато момчетата си приличат от киломери на такива.
Виждала съм мъже, за които просто ме е Хващало яд, че спят с мъже..защото са толкова секси и изглеждат мъжествени....дори не са им скубани веждите!и..много тъпо съм се чувствала тогава.

А за ексхибиционизма- за мен той си е яко извращение.
Спомням си, за един чичо, който обикаляше с едно колело чисто гол по шлифер и го разтваряше пред хора на различни места. Описаната случка от тази гледна точка не е приятна за мен.


Има различни аспекти в моята случка, мен повече ме стресна безцеремонността на хлапетата, посред бял ден, пред всички.. Но, както казах, пролет е и хормоните врят! :))
цитирай
14. scarlety - Привет!
01.04.2011 12:41
Комична ли??? Бих определила случката като наглост и животинско поведение,липса на всякакво възпитание.Сори,изглежда не съм широкоскроена,а може би и старомодна. Не мога да толерирам подобно поведение. Моля широкоскроените да не ме замерят с камъни:))))))
цитирай
15. gwendoline - 11. magicktarot
01.04.2011 12:43
magicktarot написа:
Оххх, иначе по темата... Не е лесно да си млад, да нямаш къде да отидеш, за да не те виждат в интимни моменти... Не е лесно да си различен - макар че при много от животните се наблюдава хомосексуализъм, а и това явление при хората е обявено за нормално - зависело от много фактори, включително и от хормоните, които получаваме през вътрешноутробното си развитие... Е, можем ли да сме отговорни за това?

А и момчетата са доста по-неудържими от момичетата, май - и като се съберат две - не знаят граници... А може и този вид ексхибиционизъм още повече да ги възбужда, кой знае...

Странни създания сме ние хората - знаем, че такива неща се правят под път и над път - но важното е да не ги виждаме. Не ги ли виждаме - не съществуват... Това обаче ни спасява - иначе щяхме да полудеем без време. Последното е опит да те успокоя, защото видимо те е шокирала гледката - повечето щяхме да сме шокирани, така си е...

Честит Първи април и много усмивки ти желая (вместо това в заглавието)!!! :))))))


Честит Първи април и на теб, дано не са те метнали с някоя завъртяна лъжа днес! :)) А аз си направих някои изводи за себе си след шоуто в парка, затова и постнах, въпреки че темата е табу.
Сега отново отивам на разходка (с малкото) и има да си размишлявам ...
Поздрави!!

цитирай
16. gwendoline - kasnaprolet9999 -Вероятно бих ги поляля със чаша вода от градинската чешмичка за да охладя ентусиазма им
01.04.2011 12:45
kasnaprolet9999 написа:
Аз се мисля за широкоскроена, но сигурно на твое място също бих се чувствала шокирана, защото живеем в общество, в което има създадени правила. Ако на някой не му харесват да се изнася в гората, няма място за такива в него. Вероятно бих ги поляля със чаша вода от градинската чешмичка за да охладя ентусиазма им.


Ох, твоето предложение много ми допадна!! :)))))))
цитирай
17. gwendoline - scarlety - Моля широкоскроените да не ме замерят с камъни:))))))[/
01.04.2011 12:47
scarlety написа:
Комична ли??? Бих определила случката като наглост и животинско поведение,липса на всякакво възпитание.Сори,изглежда не съм широкоскроена,а може би и старомодна. Не мога да толерирам подобно поведение. Моля широкоскроените да не ме замерят с камъни:))))))


С теб ще си правим компания! :)))))))
цитирай
18. hristo27 - Честит Първи април и от мен!
01.04.2011 13:40
Честит Първи април и от мен!
цитирай
19. nicodima - Не е важно да си широко скроена, а да си по мярка на обществените настроения, за да се чувстваш добре : )...
01.04.2011 14:18
Не че не го приемам, но ми е гадно, защото съм хетеросексуална и това поведение ми е чуждо. В моя стара компания имаше двойка гейове, но те бяха веселяци и не натрапваха на другите интимно поведение. Наскоро моя близка в западна страна се разведе и заживя с една дама - това ме шокира повече от предишната мъжка двойка.
Погледнато откъм твоята гледна точка - и аз не съм широко скроена : ))... Понасям ги, но не мога да им се радвам : )...
Поздрави!
цитирай
20. ketcakuatl - ПРИВЕТ НА ТЯСНОСКРОЕНИТЕ
01.04.2011 15:13
Ама не ми е прието отвсякъде!!! И въпреки че педерасите даже станаха модни, един вид (Азис, Евгени Минчев и мн. др.) е отвратително. Мъчат се да ни карат да бъдем толерантни към нещо извратено. Гей-парад! Ама нещо е сбъркано, но в не моята глава! И какво, като са различни? Трябвало търпимост. Айсиктир бе аланкоолу! Нещо противоречащо на религия, морал, норми на поведение, същност, да ми се натрапва, щото и те имали право да са различни. НЕ и НЕ!!! Долни гадни педеруги, че и с претенции и нахалство. НА САПУН ВСИЧКИ!!!!!!!!!!
цитирай
21. gwendoline - hristo27
01.04.2011 16:55
hristo27 написа:
Честит Първи април и от мен!


Честит първи април и на теб, излъга ли някой днес? :))
цитирай
22. gwendoline - 19. nicodima
01.04.2011 17:07
nicodima написа:
Не че не го приемам, но ми е гадно, защото съм хетеросексуална и това поведение ми е чуждо. В моя стара компания имаше двойка гейове, но те бяха веселяци и не натрапваха на другите интимно поведение. Наскоро моя близка в западна страна се разведе и заживя с една дама - това ме шокира повече от предишната мъжка двойка.
Погледнато откъм твоята гледна точка - и аз не съм широко скроена : ))... Понасям ги, но не мога да им се радвам : )...
Поздрави!


Да, добре си го казала, присъединявам се към това - понасям ги, но не мога да им се радвам!Винаги си мисля колко ли са нещастни, неприети от обществото, подигравани, дискриминирани ...а те всъщност не са виновни за нищо. Обаче ако може да си вършат работите на закътано :)))))
Поздрави и на теб!
цитирай
23. gwendoline - 20. ketcakuatl
01.04.2011 17:12
ketcakuatl написа:
Ама не ми е прието отвсякъде!!! И въпреки че педерасите даже станаха модни, един вид (Азис, Евгени Минчев и мн. др.) е отвратително. Мъчат се да ни карат да бъдем толерантни към нещо извратено. Гей-парад! Ама нещо е сбъркано, но в не моята глава! И какво, като са различни? Трябвало търпимост. Айсиктир бе аланкоолу! Нещо противоречащо на религия, морал, норми на поведение, същност, да ми се натрапва, щото и те имали право да са различни. НЕ и НЕ!!! Долни гадни педеруги, че и с претенции и нахалство. НА САПУН ВСИЧКИ!!!!!!!!!!


Я си представи, че някой от близките/познатите/приятелите ти се окаже хомосексуален. Какво ще направиш? ...
цитирай
24. elinora - gwendoline,
01.04.2011 19:02
аз лично си мисля, че съм толерантна към различните, ама в случай като гореописаният сигурно бих реагирала консервативно! :)) пу, пу, да не дава Господ подобни гледки! :)
цитирай
25. hristo27 - Честит Първи април и от мен! ...
01.04.2011 20:23
gwendoline написа:
hristo27 написа:
Честит Първи април и от мен!


Честит първи април и на теб, излъга ли някой днес? :))


Не, сам се излъгах. наивно си мислех, че днес боклуците имат почивен ден.
Но, уви. На половината блогери са поставени обърнати палчета!
Важното е, че не мгат да ми отнемат чувството за хумор! Никога!
цитирай
26. gwendoline - 25. hristo27 - Не, сам се излъгах. наивно си мислех, че днес боклуците имат почивен ден.
01.04.2011 20:55
Ооо, не знаеш ли, че тъпаците нямат почивен ден?!
Сега сигурно и при мен ще налазят ...
За чувството ти за хумор не се и съмнявам, при теб е неизчерпаемо! Хайде приятна петъчна вечер!
цитирай
27. ketcakuatl - ЗНАМ КАКВО
01.04.2011 21:44
АУТ
цитирай
28. tutankhamon661 - gwendoline
02.04.2011 14:37
Много ясно, че не можеш да го приемеш. Това не значи, че не си отворен човек.
Има неща, които просто не се правят на публично място. Големите вече са ориентирани, обаче какво влияние оказват подобни сцени на малките?
Дори свободата си има граници, защото никой няма право да нарушава чуждата такава. А ония педеруги са направили точно това и заслужават наказание.
Важи и за случаите, когато са мъж и жена. Съвсем отделен е въпросът, че говориш за педали и дали тяхната любов е нормална.
Сексът е преди всичко за създаване на потомство, следователно хомосексуализмът не е нормален - противоречи на природата. Това са фактите.
Някои хора прекаляват с толерантността и заради тях вече са позволени не само еднополовите бракове, но и осиновяването на деца от еднополови родители.
Само си представи: хетеросексуално дете, осиновено от двама бащи! Ще е истинско чудо, ако остане нормално. 90% гарантирам, че ще стане педал. И знаеш ли защо? Защото е имало нещастието да бъде осиновено от грешните хора. Това е грубо вмешателство в природата и в психиката на невинно дете. В никакъв случай не трябва да се позволява.
Така че бъди cпокойна - ти си отворен човек. Забелязал съм го отдавна. Но има неща, които могат да събудят само възмущение у всеки нормален гражданин.
цитирай
29. gwendoline - 28. tutankhamon661- Има неща, които просто не се правят на публично място ...
02.04.2011 16:10
Много задълбочено си подходил, както винаги :)))
Темата може да се погледне от различни ъгли, не знам за кое съм права и за кое не. Разбира се, виждам че има единодушие относно публичността на тези прояви, без значение дали са хетеро- или хомосексуални. Оттам насетне обаче мненията варират от съвсем крайни до доста либерални. Аз май съм някъде по средата. Защото смятам, че хомо-та са наказани от природата и те самите нямат вина за този ужасен доживотен дискомфорт. Опитвам се да си представя, ако аз бях мъж в женско тяло - ужас!!! Именно затова се опитвам да бъде толерантна към различните, но също така не ми харесва такива семейства да отглеждат деца, защото ме притеснява, че ще наложат техния сексуален модел в детската психика. Тоест те няма да имат избор...
Въобще, темата е дълга. :))
Благодаря ти за коментара, поздрави на теб!!
цитирай
30. razkazvachka - Точно - съгласна съм с онези от предходните коментари, които подчертават, че има неща, които не се правят на публично място.
02.04.2011 17:36
Другото е друго.
цитирай
31. antivlaks - Всяко нещо си има граници ! Тол...
06.04.2011 07:32
Всяко нещо си има граници !
Толерантен съм , само към тези които не ги прекрачват !!!
цитирай
32. анонимен - Да, гледката не е била от най-естетичните ...
17.04.2011 10:56
Съвсем друго би било, ако бяха две девойки " в характерна поза " ........... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 934606
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031