Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2011 10:11 - Фейсбук не е твой приятел
Автор: gwendoline Категория: Технологии   
Прочетен: 19871 Коментари: 54 Гласове:
56

Последна промяна: 16.04.2011 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Поредният употребен потребител изрева. Една приятелка случайно откри своя снимка, свалена от профила й във Фейсбук, после качена в някаква странна фейсбук група, която очевидно има за цел да прави сеири с чужди снимки. Посетителите се приканват да изпращат нови предложения, като анонимността е напълно гарантирана. Вероятно някой нейн „добър” приятел е изпратил снимката й и сега се наслаждава на гнусните коментари. Какво може да направи тя? Абсолютно нищо. Излиза, че можеш да станеш за резил за нула време, дори без да разбереш. После върви разправяй, че нямаш сестра.
От друга страна всеки сам си носи отговорността какво излага на показ. Ако не искаш да ти се случи нещо такова, има няколко варианта. Най-лесното – игнорирай явлението фейсбук. Опс, невъзможно?! Тогава ограничи броя на приятелите, особено такива които не познаваш лично. Не ми изглежда сериозно да имаш над хиляда „приятели”. Даже и двеста ми се виждат множко, ама айде, не всички прецеждат като мен. Още по-важно – никакви провокативни снимки, защото не знаеш утре в коя порно страница ще се озовеш. Най-добре изобщо без снимки. Или поне ограничи максимално достъпа до тях. Аз лично си направих профил съвсем отскоро. Просто проумях, че въпреки въздържанието ми по отношение на „социалната мрежа”, все пак снимки с моята физиономия и разни подробности от битието ми са нацвъкани из албумите на мои приятели. Без да имам хал хабер за това. Затова по-добре да съм вътре в кюпа, че поне да хващам края на опашката. Може някоя сутрин да се събудя и да разбера, че все пак имам сестра. 


 
image        
 



Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Изключително неприятно!
16.04.2011 11:01
Почвам да се замислям дали и аз да не си махна снимките... Дъщеря ми също има много снимки, а при децата лошото е, че всяко пуска и има снимки на всички други, освен това когато ходят организирано някъде, включително и на международни лагери - и организаторите имат снимки и ги пускат, деца от чужбина имат снимки на нашите деца, както и нашите имат на "чужбинчетата" - изобщо - огромна мрежа, на която не може да се хване края... Та може и да се откажа да трия. Каквото стане! Поздрави за постинга и весели празници, Гвендолин!:)
цитирай
2. gwendoline - Здравей, magicktarot!
16.04.2011 11:15
Не можеш да се пребориш с мрежата, изгубена кауза. Просто трябва по-внимателно и отговорно да се подхожда към нея. При децата пък съвсем няма контрол, там вече ми е малко страшно положението.
Благодаря за коментара, поздрави и на теб! :)
цитирай
3. razkazvachka - Имах неприятности с Фейсбоклука - закачват ти на профила нещо и няма отърване
16.04.2011 12:06
И е пълен с неграмотни реклами на всякакви ненужности. Лошото на цялата работа е, че хлапетата са там - неинформирани и ненаиграли се:))))
цитирай
4. gwendoline - 3. razkazvachka - Фейсбоклук!!! :))
16.04.2011 12:15
razkazvachka написа:
И е пълен с неграмотни реклами на всякакви ненужности. Лошото на цялата работа е, че хлапетата са там - неинформирани и ненаиграли се:))))


О, да, има всякакви кукички, веднъж да кликнеш ОК и край! Затова казвам, трябва внимателно да се подхожда, че после да не се чудим откъде ни залива помията. Обаче е опасно не само за децата, колко народ има дето още не се е наиграл! Има и такива дето са буквално пристрастени, за тях дори не ми се споменава. Лошото е, че когато изобщо не си потребител и нямаш профил, пак физиономията ти свободно циркулира из нета благодарение на някое приятелче, без дори да подозираш ... няма граници, няма спирачки, ужас!
цитирай
5. ddiaries - gwendoline
16.04.2011 12:26
Аз по едно време бях напълнила фейсбука си с много снимки и лична информация ,но...редуцирах тези неща, защото наистина е рисковано. Махнах много снимки, но останаха и много на такива на които съм адната...но от друга страна- фейса е шанс да намериш стари или полузабравени другари... определено обаче и моят съвет е да се внимава с публикуваната информация
цитирай
6. gwendoline - 5. ddiaries - ...Фейса е шанс да намериш стари или полузабравени другари! Да, права си!
16.04.2011 12:34
ddiaries написа:
Аз по едно време бях напълнила фейсбука си с много снимки и лична информация ,но...редуцирах тези неща, защото наистина е рисковано. Махнах много снимки, но останаха и много на такива на които съм адната...но от друга страна- фейса е шанс да намериш стари или полузабравени другари... определено обаче и моят съвет е да се внимава с публикуваната информация


Няма спор, това му е основното предимство, поне за мен. Имам куп приятели пръснати по света, които открих отново именно чрез фейсбук. Живеем в такова технологично време, че е напълно безмислено да си завираме главата в пясъка. Трябва да се възползваме от предимствата на технологиите, просто исках да обърна внимание, че и тук има граници, но трябва да си ги слагаме сами. Мрежата в крайна сметка не е толкова гостоприемна, колкото ни изглежда на пръв поглед.
Поздрави!!
цитирай
7. silwiqna - :)
16.04.2011 14:30
Първо си махнах и малкото снимки, които бях публикувала там, а за сега съм замразила профила си за известно време и нямам желание да го активирам. Стана ми доста неприятно и по друг повод, не знам....уби ми се желанието за фейса.
Хубав ден желая ! :))
цитирай
8. frina - Гуендолин,
16.04.2011 14:39
и друг път съм го казвала тук - не знам как изобщо човек, който е със здравия си разум, би допуснал за "приятели" хора, с които никога не се е срещал лице в лице. И не просто срещал, а и поддържал приятелски отношения с тях. Не 200, и 100 души са много, ако питаш мен...

Не бих си и помислила да сложа там хора, с които общувам само служебно например. И слагам мои снимки на цветя и сгради - все едно пък на някого му е дотрябвало да ми вижда фейса непрекъснато. Но някои се скъсват - по 20 снимки на ден - егати суетата, егати чудото. Че и си правят колажи с телата на Супермен и Джеймс Бонд. ??!!

За игрите и каузите, с които ми пълнят кутията пък даже не ми се говори.:))) Кaк намират време за толкова тъпотии тези хора?

цитирай
9. hosekura - Фейсбук не е твой приятел
16.04.2011 15:14
Голямо откритие ;) ;) ;)

Да сложиш снимки в Сурат-тефтера и после да се учудиш, че някой ги е свалил и си е правил гавра с тях е все едно да се събличаш вечер пред прозореца на светнати лампи и без завеси и да се чудиш защо целия квартал те бройка ;) ;) ;)
цитирай
10. desilazarova - Абсолутно съм съгласна с вас! Аз ...
16.04.2011 15:31
Абсолутно съм съгласна с вас! Аз също се принудих да си направя профил там. но не качвам мои снимки поради обясними причини. А приятелите ми са добре подбрани. и въпреки всичко , изненади може пак да изникнат. Поздрав!:)
цитирай
11. mafani - Хм, фейсбук е мой много добър приятел.
16.04.2011 15:44
Важното е, да не му се предоверяваш, защото като всеки приятел може да те предаде.
цитирай
12. gwendoline - silwiqna - Здравей!
16.04.2011 15:55
silwiqna написа:
Първо си махнах и малкото снимки, които бях публикувала там, а за сега съм замразила профила си за известно време и нямам желание да го активирам. Стана ми доста неприятно и по друг повод, не знам....уби ми се желанието за фейса.
Хубав ден желая ! :))


Още един препатил ... Благодаря ти за включването, поздрав и на теб!
цитирай
13. gwendoline - 8. frina
16.04.2011 15:59
frina написа:
и друг път съм го казвала тук - не знам как изобщо човек, който е със здравия си разум, би допуснал за "приятели" хора, с които никога не се е срещал лице в лице. И не просто срещал, а и поддържал приятелски отношения с тях. Не 200, и 100 души са много, ако питаш мен...

Не бих си и помислила да сложа там хора, с които общувам само служебно например. И слагам мои снимки на цветя и сгради - все едно пък на някого му е дотрябвало да ми вижда фейса непрекъснато. Но някои се скъсват - по 20 снимки на ден - егати суетата, егати чудото. Че и си правят колажи с телата на Супермен и Джеймс Бонд. ??!!

За игрите и каузите, с които ми пълнят кутията пък даже не ми се говори.:))) Кaк намират време за толкова тъпотии тези хора?



Направо си ми иззела всички възможни коментари! :))) Очевидно сме на едно мнение по отношение на "социалната мрежа". Поздрави!
цитирай
14. gwendoline - 9. hosekura
16.04.2011 16:01
hosekura написа:
Голямо откритие ;) ;) ;)

Да сложиш снимки в Сурат-тефтера и после да се учудиш, че някой ги е свалил и си е правил гавра с тях е все едно да се събличаш вечер пред прозореца на светнати лампи и без завеси и да се чудиш защо целия квартал те бройка ;) ;) ;)


Ако това е въпрос към мен, хич не си правя подобни илюзии. Постингът е за други, дето още наивно се събличат пред прозореца и после реват, че ги одумват и разнасят напред-назад.
цитирай
15. gwendoline - 11. mafani - Хм, фейсбук е мой много добър приятел.
16.04.2011 16:06
mafani написа:
Важното е, да не му се предоверяваш, защото като всеки приятел може да те предаде.


Зависи, зависи... гледам разни политически фигури активно списват на стената си, фенове им отговарят, явно тече някаква агитация, идат избори ... Искам да кажа, че ако имаш някаква публична цел, то Фейсбук е идеалното средство. В личен план обаче е коварен приятел, примери - много.

цитирай
16. mafani - Хм, учили ли сте в чужбина или пък живели там? Явно не.
16.04.2011 16:07
Когато познаваш хора от цял свят, с които си бил заедно година-две-три- спали сте в едни апартаменти, делили сте трудностите на емигрантския живот, ако и студентски, споделя ли сте мечти и амбиции, но ви делят 10 000 км. ФБ е най-добрата алтернатива за контакт в група.

Мисля всеки може да прецени дали да качва по 20 снимки на ден и с каква тематика. Благодарение на ФБ бях на сватба в Найроби, посрещнах тризнаци родени с екстремно ниско тегло в Лондон, плаках в Лос Анджелис, радвах се за годеж в Помпано.....почти в реално време....То е ясно, че няма да адна шефа си и да се пускам по бански, а малкия по пишка /нямам син, де но образно казано/.
Би следвало профилът да бъде профилиран :-)- или служебен /имам такъв и там има само една моя снимка, която да легитимира коя съм/ или личен, или пък общественодостъпен за всеки, които реши да се бъзика с желанието ви да се покажете колко сте готини.

Защо да няма обществен профил на политик? Та това е най-лесния начин да комуникирам с депутата от моя избирателен район и да го попитам, защо нещо не се прави или се прави не както трябва.

Всъщност защо смятате, че ФБ е само за лично ползване? Нали говорим за "социална мрежа"?

П.П. Относно каузите- не едно и две деца са живи благодарение на подобни ФБ групи. Дали според вас се събират така лесно 100 000 Е? Визирам случая с малката Анджелина. Сега кампанията на Анибел...
цитирай
17. gwendoline - 10. desilazarova
16.04.2011 16:09
desilazarova написа:
Абсолутно съм съгласна с вас! Аз също се принудих да си направя профил там. но не качвам мои снимки поради обясними причини. А приятелите ми са добре подбрани. и въпреки всичко , изненади може пак да изникнат. Поздрав!:)


И аз си мисля, че съм взела необходимите мерки, ама знае ли човек...Да си има едно на ум винаги. Поздрави!! :))
цитирай
18. gwendoline - mafani
16.04.2011 16:12
mafani написа:
Когато познаваш хора от цял свят, с които си бил заедно година-две-три- спали сте в едни апартаменти, делили сте трудностите на емигрантския живот, ако и студентски, споделя ли сте мечти и амбиции, но ви делят 10 000 км. ФБ е най-добрата алтернатива за контакт в група.

Мисля всеки може да прецени дали да качва по 20 снимки на ден и с каква тематика. Благодарение на ФБ бях на сватба в Найроби, посрещнах тризнаци родени с екстремно ниско тегло в Лондон, плаках в Лос Анджелис, радвах се за годеж в Помпано.....почти в реално време....То е ясно, че няма да адна шефа си и да се пускам по бански, а малкия по пишка /нямам син, де но образно казано/.
Би следвало профилът да бъде профилиран :-)- или служебен /имам такъв и там има само една моя снимка, която да легитимира коя съм/ или личен, или пък общественодостъпен за всеки, които реши да се бъзика с желанието ви да се покажете колко сте готини.


Да, така е, има си предимства, не отричам. Пак говорим за "познати" и "непознати" приятели. Щото много хора не правят тази разлика и после си сърбат попарата. А за омесването на служебни с лични неща, абсурд!

П.С. Напротив, считам за напълно удачно политиците да имат фейсбук профили, идеално приложение. Както и за всяка друга публична цел, написала съм го вече.
цитирай
19. mafani - Чистете си листите.
16.04.2011 16:17
Аз го правя редовно. И снощи тупах. :-)

Както и си персонализирайте настройките.
Ако ви дам линк към моя профил, освен да разберете, че с казвам Гос`жа Мафани и съм дебела афроамериканка, живееща в Мексико сити, друго няма да ви излезе като инфо.
цитирай
20. gwendoline - 19. mafani - Чистете си листите.
16.04.2011 16:22
mafani написа:
Аз го правя редовно. И снощи тупах. :-)

Както и си персонализирайте настройките.
Ако ви дам линк към моя профил, освен да разберете, че с казвам Гос`жа Мафани и съм дебела афроамериканка, живееща в Мексико сити, друго няма да ви излезе като инфо.


Е, това е! Гласувам с две ръце, аз съм направила същото! :))))))))
Абе пак всичко си зависи от багажеца в кратуната, какво да обяснявам...
цитирай
21. net4e - Моят апел.
16.04.2011 16:29
Хора, публикувайте повече лични снимки. Нека и другите да ги видят. Вие сте над тези неща.
цитирай
22. gwendoline - 21. net4e - Моят апел.
16.04.2011 16:57
net4e написа:
Хора, публикувайте повече лични снимки. Нека и другите да ги видят. Вие сте над тези неща.


Над кои неща да сме? Сигурно е голям кеф да си видиш снимката в нечия оскърбителна класация или пък да ти откраднат името и самоличността, а ти да не можеш да направиш нищо, абсолютно нищо! Ама не обръщайте внимание, какво толкова...
цитирай
23. анонимен - Ами то постепенно се поумнява. М...
16.04.2011 18:59
Ами то постепенно се поумнява. Махнете си всички снимки от всякъде, за да не съжалявате после. Интернет не ви гарантира абсолютно никаква анонимност. Въпреки че спазвам абсолютна конфиденциалност преди няколко дена получих от Лондон предложение да рекламирам в техен сайт на точния ми адрес, вход, етаж и т.н.т. Пълна отврат.
цитирай
24. injir - И аз - така. Нека да видя какво е това ...
16.04.2011 19:03
И аз - така. Нека да видя какво е това животно : фейс. И на - там съм. Имам 14 приятели. Честно казано - рядко се обаждам там.
цитирай
25. gwendoline - 23. kushel - Ами то постепенно се поумнява.
16.04.2011 20:06
kushel написа:
Ами то постепенно се поумнява. Махнете си всички снимки от всякъде, за да не съжалявате после. Интернет не ви гарантира абсолютно никаква анонимност. Въпреки че спазвам абсолютна конфиденциалност преди няколко дена получих от Лондон предложение да рекламирам в техен сайт на точния ми адрес, вход, етаж и т.н.т. Пълна отврат.


Аз като изобщо не съм качвала свои снимки и все пак се оказа, че фигурирам из чужди албуми?! За едни съм разбрала, а за колко други не знам... Не може да се излезе наглава с мрежата, страшничко е като се позамислиш.
цитирай
26. gwendoline - 24. injir - И аз - така.
16.04.2011 20:08
injir написа:
И аз - така. Нека да видя какво е това животно : фейс. И на - там съм. Имам 14 приятели. Честно казано - рядко се обаждам там.


Ценно е когато общувам с приятели, заминали на далече. С тях просто нямам друг шанс да се "видя". Но и аз като теб имам сравнително малко контакти, иначе къде ще му излезе края.
цитирай
27. dmv - Зависи от подхода мисля.
16.04.2011 22:13
Подаваш оплакване и колкото и да е странно отговарят в повечето случаи.Даже може да махнат снимката и да накажат злосторника.Идеята му не е лоша,но изпълнението в последствие се е изродило.Това да имаш примерно 2000 хиляди приятели е шантаво,ти дори забравяш,кой кой е,но за всекиго по нещо
цитирай
28. gwendoline - 27. dmv - Подаваш оплакване и колкото и да е странно отговарят в повечето случаи...
16.04.2011 22:29
Може да се докладва за конкретната снимка, за да я махнат, както и направи моята приятелка. Случката е от вчера, днес снимката й още стои. Да не говорим, че цялата страница е с такива откраднати снимки на всякакви хора, тоест би трябвало да деактивират целия профил. Обаче няма никаква гаранция, че същата гадост няма да се появи след ден-два под ново име, с други невинни жертви.
А иначе личната безотговорност е отделна тема, аз затова писах днес, нещо като послание- предупреждение.
цитирай
29. estupidoeste - И, след като й открадна снимката,
16.04.2011 23:31
изкефи ли се как си я прецакал?
цитирай
30. estupidoeste - верно, като се позамислиш и?
16.04.2011 23:47
gwendoline написа:
kushel написа:
Ами то постепенно се поумнява. Махнете си всички снимки от всякъде, за да не съжалявате после. Интернет не ви гарантира абсолютно никаква анонимност. Въпреки че спазвам абсолютна конфиденциалност преди няколко дена получих от Лондон предложение да рекламирам в техен сайт на точния ми адрес, вход, етаж и т.н.т. Пълна отврат.


Аз като изобщо не съм качвала свои снимки и все пак се оказа, че фигурирам из чужди албуми?! За едни съм разбрала, а за колко други не знам... Не може да се излезе наглава с мрежата, страшничко е като се позамислиш.

цитирай
31. estupidoeste - ето, докладвам
16.04.2011 23:51
gwendoline написа:
Може да се докладва за конкретната снимка, за да я махнат, както и направи моята приятелка. Случката е от вчера, днес снимката й още стои. Да не говорим, че цялата страница е с такива откраднати снимки на всякакви хора, тоест би трябвало да деактивират целия профил. Обаче няма никаква гаранция, че същата гадост няма да се появи след ден-два под ново име, с други невинни жертви.
А иначе личната безотговорност е отделна тема, аз затова писах днес, нещо като послание- предупреждение.

цитирай
32. estupidoeste - и ти кво? като пробва кво ти отговориха?
16.04.2011 23:55
dmv написа:
Подаваш оплакване и колкото и да е странно отговарят в повечето случаи.Даже може да махнат снимката и да накажат злосторника.Идеята му не е лоша,но изпълнението в последствие се е изродило.Това да имаш примерно 2000 хиляди приятели е шантаво,ти дори забравяш,кой кой е,но за всекиго по нещо

цитирай
33. estupidoeste - и защо имаш сравнително малко контакти, ако не е тайна?
17.04.2011 00:04
gwendoline написа:
injir написа:
И аз - така. Нека да видя какво е това животно : фейс. И на - там съм. Имам 14 приятели. Честно казано - рядко се обаждам там.


Ценно е когато общувам с приятели, заминали на далече. С тях просто нямам друг шанс да се "видя". Но и аз като теб имам сравнително малко контакти, иначе къде ще му излезе края.

цитирай
34. estupidoeste - 1....
17.04.2011 00:16
....
цитирай
35. estupidoeste - фейса ма...
17.04.2011 00:20
не блога
цитирай
36. estupidoeste - УТЕПАХА ТИ СНИМКАТА
17.04.2011 00:25
КИРАДЖИИТЕ
цитирай
37. kalinata - Tia s mnogoto priateli, spored men ...
17.04.2011 02:10
Tia s mnogoto priateli, spored men sa kompleksari. Iskat da zabludyat sebe si nai-ve4e, 4e ne sa samotnici.... IZVINETE ME ZA LATINICA, programata za kirilica e nesavmestima s komputura mi...SORRY!
цитирай
38. pentecost - Опа, да
17.04.2011 07:17
Тези всичките неща съм ги направил поне преди година, ако не и повече. Аз съм на практика не откриваем, ако нямате ФБ - ако просто отидете на моя адрес на ФБ страницата ми, ви дава "Съдържанието в момента не е достъпно" т.е. абсолютно никакво инфо не можете да разберете за мен. Ако пък имате акаунт, тогава на прифланта ми страница ви дава само контакт инфо с адреса на ФБ и нищо друго :))) Въпрос на компютърна култура и най-вече настройки :))) Не е трудно, дерзайте!.....Лошото е, че хората ги мързи повече отколкото ги боли и не ги правят прости тези неща, после мрън-мрън...Айде със здраве и безопасно сърфиране.
цитирай
39. yotovava - На практика стоенето в подобни сайтове обикновено човек сам си го ограничава.
17.04.2011 09:31
Може би има добри попадения от рода да разпространиш молба за помощ, но в по-голямата си част това си е убиване на времето.
Най-важното е да не се връзваш прекалено на пребиваването си в някой сайт. Или поне да не обвързваш истинския си живот с него. :))))))))))))))
цитирай
40. grobarq - gwendoline
17.04.2011 10:08
Много важна тема! Да ти кажа честно преди една година бях най големият противник на фейсбук. Но приятелите ме накараха да си направя за по лесно общуване. Имам 62 приятели в момента - като голямата част са лични познати, а 9 души са от блог.бг които са излезли с снимките си, и съм общувал чрез скайп с тях и знам че няма да ми навредят. Много рядко слагам моя снимка за аватар, даже кражба на моя снимка за щастие не се случи в фейсбука а в този блог портал.
Фейсбук е интересен, но става много тъпо когато 2000 души протестират виртуално за нещо, а на реалният протест са 200 души половината от които старци не разбиращи от кампютри.
цитирай
41. gwendoline - kalinata
17.04.2011 11:23
kalinata написа:
Tia s mnogoto priateli, spored men sa kompleksari. Iskat da zabludyat sebe si nai-ve4e, 4e ne sa samotnici.... IZVINETE ME ZA LATINICA, programata za kirilica e nesavmestima s komputura mi...SORRY!


Ох, не знам дали е точно така. Има всякакви образи. Многото приятели обикновено са при децата, те изобщо не отсяват и пускат всеки, който им изпрати покана. Но има истина и в това, което ти написа.
цитирай
42. gwendoline - pentecos - Браво!
17.04.2011 11:24
pentecost написа:
Тези всичките неща съм ги направил поне преди година, ако не и повече. Аз съм на практика не откриваем, ако нямате ФБ - ако просто отидете на моя адрес на ФБ страницата ми, ви дава "Съдържанието в момента не е достъпно" т.е. абсолютно никакво инфо не можете да разберете за мен. Ако пък имате акаунт, тогава на прифланта ми страница ви дава само контакт инфо с адреса на ФБ и нищо друго :))) Въпрос на компютърна култура и най-вече настройки :))) Не е трудно, дерзайте!.....Лошото е, че хората ги мързи повече отколкото ги боли и не ги правят прости тези неща, после мрън-мрън...Айде със здраве и безопасно сърфиране.


Перфектен коментар, благодаря ти! :)))
цитирай
43. gwendoline - yotovava
17.04.2011 11:27
yotovava написа:
Може би има добри попадения от рода да разпространиш молба за помощ, но в по-голямата си част това си е убиване на времето.
Най-важното е да не се връзваш прекалено на пребиваването си в някой сайт. Или поне да не обвързваш истинския си живот с него. :))))))))))))))


Съвсем вярно. Аз поне нямам излишно време и пребиваването ми във фейсбук е много ограничено. Иначе може би щях да вися повечко време :))))
цитирай
44. gwendoline - grobarq
17.04.2011 11:30
grobarq написа:
Много важна тема! Да ти кажа честно преди една година бях най големият противник на фейсбук. Но приятелите ме накараха да си направя за по лесно общуване. Имам 62 приятели в момента - като голямата част са лични познати, а 9 души са от блог.бг които са излезли с снимките си, и съм общувал чрез скайп с тях и знам че няма да ми навредят. Много рядко слагам моя снимка за аватар, даже кражба на моя снимка за щастие не се случи в фейсбука а в този блог портал.
Фейсбук е интересен, но става много тъпо когато 2000 души протестират виртуално за нещо, а на реалният протест са 200 души половината от които старци не разбиращи от кампютри.


Ти подхващаш друг аспект, който лично на мен ми е любопитен - интернет протестите. Споделям мнението ти, протеста се прави навън, а не в нета. Иначе е измамно, да не кажа - илюзорна работа. Благодаря за включването, поздрав!
цитирай
45. tutankhamon661 - gwendoline
17.04.2011 17:49
Бих определил Facebook като враг на човека. От него страдат не само социaлните контакти, но и всичко останало, дори банята. Имам профил там, но го използвам само за качване на линкове към интересни публикации. Далече съм от мисълта да търся по този начин приятелства. Даже не мога да разбера този стремеж при маниаците.
Преди време изникна спор дали трябва да се слага истинска снимка на даден профил /не само във Facebook/. Тя би била задължителна, ако хората спазваха правилата и законите за неприкосновеност на личните данни. Всички знаем, че няма нищо подобно. Тук се навъртат хора, чиято едничка мисъл е да се гаврят с другите и да се забавляват изцяло за чужда сметка. Няма смисъл да изброявам имена, защото ги знаем достатъчно добре - те са една компания, все "истински" блогъри.
При това положение да сложиш истинска снимка на аватара си, не само, че не е смело, а дори е доста глупаво. В никакаъв случай не е за хвалба. Все едно да разправяш, че си видял биещи се кучета и сам си заврял ръката си между зъбите им. Но не за да ги разделиш, а просто да видиш какво ще стане.
После ще потърся и ще ти пратя един линк към интересна публикация по въпроса "Facebook'.
цитирай
46. gwendoline - 45. tutankhamon661 - ОК, мерси за линка!
17.04.2011 17:54
Фейсбук определено помага да запазиш и поддържаш стари познанства, но не и за да завързваш нови такива.

Ето въпросния линк, моля, прочетете:
http://asktisho.wordpress.com/2011/04/05/face-off/
цитирай
47. hosekura - Е айде сега кажете ми защо все пак ...
18.04.2011 11:53
Е айде сега кажете ми защо все пак хората още киснат и се регват в ф-бука ??!


http://des8ka.blog.bg/drugi/2011/04/18/stranichka-vyv-fb.731460

???!!!!
цитирай
48. hosekura - Адреса не е взет от нета!
18.04.2011 12:18
kushel написа:
Интернет не ви гарантира абсолютно никаква анонимност. Въпреки че спазвам абсолютна конфиденциалност преди няколко дена получих от Лондон предложение да рекламирам в техен сайт на точния ми адрес, вход, етаж и т.н.т. Пълна отврат.


А от някоя институция или фирма която ти праща фактурите на адрес. Или си изненадан че се 'търгува' с лични данни !!!!
цитирай
49. benra - във
18.04.2011 17:49
фейсбук съм доста пасивна, снимките са ми видими само за приятелите, а приятели са ми предимно реални познати плюс няколко, които познавам виртуално, но от дълго време.
Поздрави за темата!
цитирай
50. boristodorov56 - Я обясни по простичко - как са свалени снимките.
20.04.2011 08:00
Свали и пробвай със своите.
Може ли или не?
цитирай
51. gwendoline - 50. boristodorov56
20.04.2011 09:55
boristodorov56 написа:
Свали и пробвай със своите.
Може ли или не?


За всеки случай пробвах лично с чужда снимка, свалих я веднага. Очевидно няма проблем да сваляш от фейсбук чужди снимки??
цитирай
52. panazea - Опасно нещо си е фейса !
20.04.2011 14:40
Ако има как да събера приятелите си , направо ще го затворя .
няма никаква сигурност , че утре профилът ти няма да бъде използван с нечисти намерения .
цитирай
53. анонимен - search engine optimization rankings backlinks services
04.08.2011 16:37
improve search engine rank seo help <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> 1000 backlinks
цитирай
54. анонимен - back link service backlink building service
26.09.2011 21:47
keyword google ranking seo optimization <a href=http://xrumerservice.org>better search engine rankings</a> purchase backlinks
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 934104
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031