Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 18:26 - Поздрав за някой сноб
Автор: gwendoline Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 17995 Коментари: 64 Гласове:
81

Последна промяна: 26.03.2011 10:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image
 
  Имам един тесен кръг от приятелки, с които често си разменяме умалелите дрешки на децата ни. Всяка от нас би могла да си накупи нови неща, но сме решили, че е грехота да не използваме тези абсолютно запазени дрешки, някои от тях са обличани буквално по два-три пъти. От дъщеря ми останаха много красиви нещица, които няма как да използвам сега, имам малко момченце и разбира се, гардероба му е по-различен. Скоро преглеждах прибраните под леглото сладки бебешорски роклички, мънички шапчици, палтенца, сукманчета, миниатюрни дънки с извезани по тях пеперудки и цветенца. Бях си запазила единствено тях. Стана ми толкова мило и сладостно-тъжно, че реших непременно да им намеря нов дом, нека им се радва друга майка и друго момиченце. Тук, навряни под леглото, сякаш съм ги погребала. Извадих и сортирах всичко, нагласих две спретнати торби с най-отбраните неща и задействах системата по размяната. В нашия майчински кръг обаче толкова малко момиченце няма, всички девойчета вече отхвръкнаха и сега са важни госпожици. Една от приятелките ми отбеляза, че ако искам, мога да ги дам на снаха й, за нейната беборанка. Не познавам лично въпросната снаха, но това така или иначе няма кой знае какво значение. Уговорихме се с моята приятелка да мине някой ден и да вземе приготвените торби.   След седмица тя ми звънна и започна с несигурен глас:                         - Извинявай, малко ми е неудобно, но трябва да ти кажа нещо... Тя (жената на брат й) каза, че не иска всичко, а само ако имаш нещо по-така, някоя марка, разбираш ли?... Тя си е такава, не признава, ако не е марково. Ти нали имаш разни такива,  ако може да ги отделиш ... Почувствах как бавно ме задушава прилив на неописуем гняв! Поех въздух, преброих  до колкото можах и неестествено бавно произнесох:                       - Добре, дарлинг, ще видя какво имам. Пак ще се чуем,  доскоро! Отново съм  пред торбите и премятам дрешлетата напред-назад. Наистина имам някои по-завъртяни неща, но те са малко, а всичките събрани тук дрешки изглеждат като нови и са толкова сладки. И аз обичам децата ми да са добре облечени, модерни, цветни, весели. Разбира се, имам си своите предпочитания към някои детски магазини, в други, обратното, не стъпвам. Цената също има значение, но както всяка луда майка, понякога пренебрегвам и това. Обаче никога не съм стигала до такива нелепи крайности, непременно и единствено маркови дрехи.Докато се взирах в разпилените по пода дрешлета, в стаята влезе свекърва ми. - О, каква красота! Гледай, с това якенце я имам на една снимка, с мене и дядо й, колко беше мъничка! А това тук, помниш ли, аз й го подарих ... Много са хубави всичките, а да знаеш онзи ден видях внучката на готвачката в стола, само на три месеца, такова сладко детенце, но с какви вехти дрехи беше облечено, ужас ... Нямат пари хората, обличат го с каквото им дадат, не можеш да си представиш колко тъжно ми стана... Я виж ти! Господ си знае работата. Изправих се рязко, събрах всичко обратно в торбите и ги тикнах в ръцете й.                        - Занеси ги на това дете! Кажи, че имам още, но нека ги изпера и приготвя, пак ще им занесеш. Айде! След една седмица свекърва ми отново беше при нас. Първите й думи бяха: - Леле, да знаеш какво стана, Лалка (готвачката) ми целуна ръка заради твоите дрехи! Така се разплака жената, много се развълнува! Не спира да благодари ... Слушах я и се радвах. Не изпитвах и грам съжаление, че повече няма да видя бебешките дрешки на дъщеря ми. Те си бяха изпълнили предназначението, сега щяха да донесат радост на някой друг. Когато след няколко дни отново се чух с моята приятелка, без да ми мигне окото, изстрелях в телефона:                         -  Дадох дрехите на друга, без толкова претенции! Кажи на снаха си да ходи да си купи каквото й е кеф, аз не съм марков магазин...Да върви в мола!





Гласувай:
83



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Разчувства ме, Гуендолин, до степен да ми се доплаче!:)
23.03.2011 19:18
Така хубаво си го разказала, освен това! Много се зарадвах, че в този случай дрешките са отишли, при когото трябва (защото често именно снобите получават, незаслужено според мен, повечето неща) ! Нека детенцето ги носи с късмет, а към теб да се връщат многократно такива "неочаквани късмети"!
цитирай
2. gwendoline - 1. magicktarot
23.03.2011 19:30
Здравей! Да ти кажа, понеже случката е съвсем прясна, още ми трепери отвътре от яд! Исках да намеря онази кокона и да я питам, ти, аджеба, каква си, нещо със синя кръв ли, та имаш толкова претенции? На всичкото отгоре разбрах, че е най-обикновено момиче от един малък град, чиито доходи не предполагат да се кичи с марки! Баба ми имаше един лаф за такива превземации - Таа па, се едно е раждана у Париж! :)))))))
Но най-много се радвам, че макар и случайно, успях да помогна там, където е било най-необходимо!
Поздрави!
цитирай
3. sparotok - хора
23.03.2011 19:42
И аз като тебе имам приятели, с които си обменяме детски дрехи. Най-важното е дрешките да са здрави и чисти...марката е въздух под налягане - плащаш за едно име, а качеството съвсем не е гаранция, днес почти всичко "марково" идва от Китай и Индия.

Поздрави!
цитирай
4. kosara2008 - хей..........
23.03.2011 19:43
замря ми сърцето!!!


и колко е хубаво, че едно сладко бебоче ще бъде облечено с дрешки, купувани с любов...

поздравление за теб ! и честита Пролет!
цитирай
5. gwendoline - 3. sparotok
23.03.2011 19:51
sparotok написа:
И аз като тебе имам приятели, с които си обменяме детски дрехи. Най-важното е дрешките да са здрави и чисти...марката е въздух под налягане - плащаш за едно име, а качеството съвсем не е гаранция, днес почти всичко "марково" идва от Китай и Индия.

Поздрави!


Някои хора живеят заради етикета на парцалките... :))))))))
цитирай
6. gwendoline - kosara2008
23.03.2011 19:52
kosara2008 написа:
замря ми сърцето!!!


и колко е хубаво, че едно сладко бебоче ще бъде облечено с дрешки, купувани с любов...

поздравление за теб ! и честита Пролет!


Да, точно си го казала, купувани са с много любов! Благодаря за коментара, Честита Пролет и на теб!
цитирай
7. scarlety - Добре си направила!
23.03.2011 20:00
Дрешките са отишли където са нужни и им се радват. И аз съм раздавала многократно детските запазени дрешки и ми е доставяло огромно удоволствие,когато ги дам на човек,който им се радва от сърце.Правилно си казала на приятелката. Робите на етикета да ходят в Мола:))
Поздрави!
цитирай
8. gwendoline - 7. scarlety
23.03.2011 20:11
scarlety написа:
Дрешките са отишли където са нужни и им се радват. И аз съм раздавала многократно детските запазени дрешки и ми е доставяло огромно удоволствие,когато ги дам на човек,който им се радва от сърце.Правилно си казала на приятелката. Робите на етикета да ходят в Мола:))
Поздрави!


В този конкретен случай наистина ми достави огромно удовлоствие това, че зарадвах едни съвсем случайни добри хора!
Поздрав и за теб!
цитирай
9. ketcakuatl - ГОСПОДИ И СВЕТА ДЕВО МАРИЯ...
23.03.2011 20:49
Ама и аз пък, кво се чудя че такива работи стават в най-бедната страна в ЕС, то и германците бяха шашнати, че в София има повече Мерцедеси отколкото в Бавария. Още е актуален патриарха Вазов с думите ,,Пази боже, сляпо да прогледа" Хмм. ако не продължавах да се мъча да бъда по-добър щях да ги чумосам твоите непрокопсаници до девето коляно. Виждаш ли как ме развълнува. Браво слънчице, толкова простичко и земно, взето направо от живота, неподправено и много мило. Там ти е силата явно, в простичките наглед неща, но като актуални събития носещи голям заряд. Жива и здрава, целувки на бандюгите.
цитирай
10. gwendoline - 9. ketcakuatl
23.03.2011 21:01
Ей, пламнаха ми ушите! :)) Много благодаря за ласкавите думи! Обаче днешната тема, както сам казваш, за съжаление е много актуална. За да не преигравам, ще кажа, че аз самата обичам хубавите и качествени стоки, но си ги купувам само когато мога да си ги позволя, никога на всяка цена! А пък да не говорим, че марката въобще не е гаранция за добро качество, особено на нашия пазар, навсякъде само скъпи ментеляци! Изобщо това с марките е болестно състояние на българина. Но случката, която разказах, много ме ядоса с безумието си и затова я изтръсках тука...
Поздрави и на теб!
цитирай
11. beckslover - :)))
23.03.2011 21:39
Знаеш ли, така е и при хората. Някои са просто „красиви”, някои само етикет.
Та радостта е като при дрехите
цитирай
12. gwendoline - 11. beckslover
23.03.2011 21:43
beckslover написа:
Знаеш ли, така е и при хората. Някои са просто „красиви”, някои само етикет.
Та радостта е като при дрехите


Много точно! Благодаря за включването, поздрав!
цитирай
13. dorichela - Много добре си постъпила! Поне н...
23.03.2011 22:50
Много добре си постъпила! Поне някой наистина ще оцени дрешките, а няма да гледа етикетите.... :)
цитирай
14. gwendoline - 13. dorichela - Поне някой наистина ще оцени дрешките, а няма да гледа етикетите....
23.03.2011 22:56
Здравей! Колко малко е потребно за да зарадваш добрия човек...
И аз съм доволна от себе си :))))
Лека вечер!
цитирай
15. bizcocho - Да!Както самата ти казваш, " ...
23.03.2011 22:58
Да!Както самата ти казваш, " Който трябва си знае работата!" :) Донесла си много повече радост, отколкото си предполагала, че ще донесеш! :))
цитирай
16. gwendoline - 15. bizcocho
23.03.2011 23:03
bizcocho написа:
Да!Както самата ти казваш, " Който трябва си знае работата!" :) Донесла си много повече радост, отколкото си предполагала, че ще донесеш! :))


Привет! 7Да, неочаквано хубаво се получи! И тези редове ги написах именно заради това, да споделя радостта си и да намекна на някой случаен сноб, че етикетите не правят хората!
Много поздрави на теб!
цитирай
17. анонимен - я млъквай все едно не те зная какво си ...
23.03.2011 23:05
я млъквай все едно не те зная какво си лайно
нямали значение етикетите
дрислю
цитирай
18. gwendoline - 17. анонимен
23.03.2011 23:10
анонимен написа:
я млъквай все едно не те зная какво си лайно
нямали значение етикетите
дрислю


Сладурче, недей така да се излагаш, плийз! :))
цитирай
19. ddiaries - пълна превзетост
23.03.2011 23:46
Някои хора са излишно и натоварващо суетни и повърхностни.
Постъпила си по възможно най- правилният начин!
цитирай
20. gwendoline - 19. ddiaries - Някои хора са излишно и натоварващо суетни и повърхностни
24.03.2011 00:03
Да се надяваме, че не са прекалено много! :)) Аз лично познавам само двама-трима от тая порода... много са ми смешни!
цитирай
21. sparotok - горко им
24.03.2011 07:34
gwendoline написа:
sparotok написа:
И аз като тебе имам приятели, с които си обменяме детски дрехи. Най-важното е дрешките да са здрави и чисти...марката е въздух под налягане - плащаш за едно име, а качеството съвсем не е гаранция, днес почти всичко "марково" идва от Китай и Индия.

Поздрави!


Някои хора живеят заради етикета на парцалките... :))))))))


Горко им тогава....
цитирай
22. gwendoline - 21. анонимен - хората си прехвърлят селското мислене и върху децата!
24.03.2011 08:05
анонимен написа:
Такова чудо като бебешки маркови дрехи не бях чувала... Чак е смешно. Отделно, че в България дори порасналите и вече големи хора си мислят, че всеки парцал от мола и Витошка е марков... Дрехите са хубави и нехубави, толкова е просто. Всеки, който си направи труда да влезе в някой блог за мода или стрийт стайл ще види, че не е нужно да си накупиш шарени дрехи от новия гига-плаза-супер-сити-мол за да си облечен стилно. Мисълта ми е, че хората си прехвърлят селското мислене и върху децата.


Ако под "селско мислене" имаш предвид "ограничено", мдам, така си е... робуването на марки е само върха на айсберга на ограничената мисъл.
цитирай
23. palisandar - Е, стените са много. . . Не всички - ...
24.03.2011 08:29
Е, стените са много ... Не всички - носещи ... Преградната (снобска ) в случая не е определяща ... Покрива крепят другите...

–––––––––––––––––

Поздрави ! :)))
цитирай
24. gwendoline - 25. palisandar
24.03.2011 08:48
palisandar написа:
Е, стените са много ... Не всички - носещи ... Преградната (снобска ) в случая не е определяща ... Покрива крепят другите...

–––––––––––––––––

Поздрави ! :)))


Много интересен коментар, благодаря! :)
цитирай
25. razkazvachka - Браво, момиче!
24.03.2011 09:06
Това са дрешки, наситени с обич - не трябва да се дават на кухи кукли.
Жалкото е, че детето на тази маркова пикла е ощетено откъм човешка майка.
цитирай
26. hristo27 - Има хора, които са с големи прете...
24.03.2011 09:29
Има хора, които са с големи претенции, но неподплатени с нищо насреща.
А ти много добре си постъпила!
Поздрави.
цитирай
27. gwendoline - razkazvachka - Жалкото е, че детето на тази маркова пикла е ощетено откъм човешка майка.[/quote]
24.03.2011 10:06
razkazvachka написа:
Това са дрешки, наситени с обич - не трябва да се дават на кухи кукли.
Жалкото е, че детето на тази маркова пикла е ощетено откъм човешка майка.


Е това пък е най-гадното! Горкото дете....
цитирай
28. gwendoline - 28. hristo27
24.03.2011 10:08
hristo27 написа:
Има хора, които са с големи претенции, но неподплатени с нищо насреща.
А ти много добре си постъпила!
Поздрави.


В конкретния случай е точно така. Някаква пикла с големи претенции. Ама не е познала...
цитирай
29. mafani - Ох, как добре те разбирам!
24.03.2011 10:25
Преди дни ме питаха дали онези дънки и тренч на Бенетон не са умамели на малката да ги дам на детето на зълвата, на сватята, на тетката на брата й от втория бракк на етървата на свекъра, на която аз без да познавам иначе давам дрехи, и които тя си избира, като гледа снимки на моите деца във ФБ....

Пращах и бодита на една българска фирма, но ми ги върнаха. Сигурно чакаха пак Марк и Спенсър и Джордж, каквито бях пращала преди това...
цитирай
30. gwendoline - 31. mafani - Ох, как добре те разбирам!
24.03.2011 10:45
Ей за това говорим... И мене са ме питали по същия начин, но аз се правя на луда и разсеяна. Не обичам да злоупотребяват с добрите ми намерения. Виж, ако аз си реша нещо, мога да раздам целия гардероб на децата с един замах, но когато ме врънкат и се правят заявки, дай еди-кое си (обикновено е точно Бенетон-а или друго такова), ставам много инатлива. Който го интересува конкретната марка, да иде да си купи! И ужасно мразя да ме коментират какво купувам на децата, имам предвид противното надцакване сред някои майки, тяхното дете да е най-най-най, ама то не става само с дрешки и обувки...мдам.
Благодаря за коментара, поздрави!
цитирай
31. teatarnamechtite - Така е...
24.03.2011 11:59
Материалната култура се е пропила навсякъде. Колко жалко.

Напомня ми за някои героини в моята история. Даже имам и Лалка, но тя изпълнява друга роля. Може би Станка е като твоята Лалка... Колко типично.
цитирай
32. kikowsky - Направо ще ревна.
24.03.2011 11:59
Браво, браво!
цитирай
33. monaliza121 - Моята "Лалка" не ми ц...
24.03.2011 12:34
Моята "Лалка" не ми целуна ръка, но ми даде 4 пресни яйца от благодарност.
цитирай
34. gwendoline - 33. teatarnamechtite
24.03.2011 13:30
teatarnamechtite написа:
Материалната култура се е пропила навсякъде. Колко жалко.

Напомня ми за някои героини в моята история. Даже имам и Лалка, но тя изпълнява друга роля. Може би Станка е като твоята Лалка... Колко типично.


О да, чак като прочетох коментара ти и ми просветна, че моята историйка идеално пасва в твоя сюжет, просто прилепва отвсякъде на разните Станки и подобни на нея простовати същества :))
цитирай
35. gwendoline - 34. kikowsky - Направо ще ревна.
24.03.2011 13:31
kikowsky написа:
Браво, браво!


Ей! :))))))
цитирай
36. gwendoline - 35. monaliza121
24.03.2011 13:32
monaliza121 написа:
Моята "Лалка" не ми целуна ръка, но ми даде 4 пресни яйца от благодарност.


Това е страхотно! :))))))
цитирай
37. teatarnamechtite - Да...
24.03.2011 14:24
И плюс това ми даваш великолепна идея за следващите серии :)
цитирай
38. gwendoline - 40. teatarnamechtite
24.03.2011 14:26
Супер! Отивай да пишеш! :)))))))))))
цитирай
39. yotovava - Така по човешки описано,
24.03.2011 14:37
синът ми е на 8, като се роди, бях безработна и се радвах на всяко парцалче, което ми даваха. А наистина има хора, които умират бебетата им да са с маркови дрехи - като се замисля, то два-три месеца я носи и му умалява.
Важен е жестът, жестът значи много повече от марката.
Поздрави
Валя
цитирай
40. panazea - Ле ле , Гвендолин , колко си пряма !
24.03.2011 15:40
И аз обичам дрешките на моите деца !
цитирай
41. mafani - Сетих се сега и за един друг аспект:
24.03.2011 16:01
аз давах, давах дрехи от голямото си дете на приятелски бебета и по-голяма част от почти новите и старателно пазени се върнаха с лекета, скъсани, боядисани от пране с други дрехи...съответно заминаха в боклука. Когато обаче се роди второ ми дете /двете имат сравнително голяма разлика/ не беше останало нищо от бебешкия период на първото. И никой не се сети да ме попита, имам ли нужда от едно парцалче както се изразява Валя. Бях се зарекла да не давам, но няма къде да съхранявам камарите с малки вече дрешки, а и ме е яд да седат така и да събират прах... Абе, хем сърби, хем, боли при мен....Хайде, че го обърнахме на бг-мама ;-)
цитирай
42. frina - Гуендолин,
24.03.2011 16:04
страхотно си постъпила - като знам и сестра ми колко дечица на приятелки облече.:) Никоя не е мрънкала и предявявала претенции - дечицата са си дечица.:))
цитирай
43. tili - Криворазбраната цивилизация не е от днес!
24.03.2011 16:27
Така сме отгледали децата си с приятелките ми. Дрешки, колички, шишета, играчки летяха по всички краища на България, дори в и от Германия.
Носехме и в домове за сираци. И то във времена, когато не се признаваха никакви проблеми и изоставени деца.
Господ си знае работата, поздрави!!!:)
цитирай
44. gita969 - Това е то - човешка тъпотия
24.03.2011 16:33
Аз имам внучка на 4 и половина. Млада баба съм на 41 г. и от кеф буквално изкупувам магазините. На моята майка на приятелка се бе родила внучка- момиченце.Нямат средства хората и аз така всеотдайно дадох и зимната количка и стерилизатора и куп дрешки ( и маркови разбира се) и.....
Другата баба благодарила и добавила към майка ми: " Какво работи твоята дъщеря ( разбирай мен), че си позволява такива неща да купува? "
Е какво е това? Ти и ги даваш от сърце ,а тя ти гледа портмонето.
Чак аз, която съм имунизирана от такива прояви се ядосах. Повече нищо не им дадох въпреки,че знаех, че имат нужда.
Едно знам : да са ни живи и здрави децата, а марковите дрехи са си наша дивотия. Разбира му главата на едно хлапе дали са му маркови дрехите. Комплексарщина на родителите и на бабите. Та и аз съм в тая категория. Навремето гащи Чико имаше само в Кореком и сега съм като невиждала. Луда работа. Сигурно съм сноб. :)))
цитирай
45. gwendoline - mafani
24.03.2011 16:56
mafani написа:
аз давах, давах дрехи от голямото си дете на приятелски бебета и по-голяма част от почти новите и старателно пазени се върнаха с лекета, скъсани, боядисани от пране с други дрехи...съответно заминаха в боклука. Когато обаче се роди второ ми дете /двете имат сравнително голяма разлика/ не беше останало нищо от бебешкия период на първото. И никой не се сети да ме попита, имам ли нужда от едно парцалче както се изразява Валя. Бях се зарекла да не давам, но няма къде да съхранявам камарите с малки вече дрешки, а и ме е яд да седат така и да събират прах... Абе, хем сърби, хем, боли при мен....Хайде, че го обърнахме на бг-мама ;-)


Наистина влизаме в друга тема, но ме засърбя да кажа, Да, права си, това е другия аспект - да ти върнат хубавите, пазени неща съсипани, с петна, ожулени и готови за боклука. Случвало ми се е, но какво да правиш, хора разни. Аз самата не обичам да вземам от всеки, даже съм много придирчива в това отношение :)))
цитирай
46. gwendoline - 48. gita969
24.03.2011 17:06
gita969 написа:
Аз имам внучка на 4 и половина. Млада баба съм на 41 г. и от кеф буквално изкупувам магазините. На моята майка на приятелка се бе родила внучка- момиченце.Нямат средства хората и аз така всеотдайно дадох и зимната количка и стерилизатора и куп дрешки ( и маркови разбира се) и.....
Другата баба благодарила и добавила към майка ми: " Какво работи твоята дъщеря ( разбирай мен), че си позволява такива неща да купува? "
Е какво е това? Ти и ги даваш от сърце ,а тя ти гледа портмонето.
Чак аз, която съм имунизирана от такива прояви се ядосах. Повече нищо не им дадох въпреки,че знаех, че имат нужда.
Едно знам : да са ни живи и здрави децата, а марковите дрехи са си наша дивотия. Разбира му главата на едно хлапе дали са му маркови дрехите. Комплексарщина на родителите и на бабите. Та и аз съм в тая категория. Навремето гащи Чико имаше само в Кореком и сега съм като невиждала. Луда работа. Сигурно съм сноб. :)))


Много харесвам такива "сноби"! :)) Да не ти пука от хорската завист, купувай каквото ти е кеф, това са малки радости, но с тях живеем! Аз самата родих сравнително късно, в смисъл, че не ми се искаше в ранни години (преди 30), едно че ми се живееше, второ - бях си решила за себе си, че когато съм финансово стабилна, чак тогава ще имам деца. Така че и аз сега понякога залитам и купувам скъпотии, но както правилно отбелязваш, много разбира детето какво има на гърба си, всичко е наша дивотия :))))))))))
Поздрави!
цитирай
47. gwendoline - 47. tili
24.03.2011 17:10
tili написа:
Така сме отгледали децата си с приятелките ми. Дрешки, колички, шишета, играчки летяха по всички краища на България, дори в и от Германия.
Носехме и в домове за сираци. И то във времена, когато не се признаваха никакви проблеми и изоставени деца.
Господ си знае работата, поздрави!!!:)


И ние сме така с моите приятелки. Наистина няма смисъл да се задръстваме с ненужни вещи. Поздрави и на теб!
цитирай
48. tit - Хора разни...
24.03.2011 17:10
Аз съм получавала, в немалка степен така си отгледах детето, докато беше по-мъничка. Било ми е неудобно да отказвам, в интерес на истината, защото винаги съм приемала, че хората дават от сърце!/и сигурно е така/. Ако дрешките са били малки на моята, търсех други майки, на които да ги дам. И намирах!
На нашата улица има още едно момиче, което е самотна майка - за съжаление има момченце, та само връхни дрехи стават за целта!:):)
Но пък те са и най-скъпи, тъй че се радвам да съм полезна!
Хубаво е, че си имала възможност да подадеш ръка на майка с истинска нужда от помощ!:)
За другото не си хаби нервите!:)))
Приятна вечер!:)
цитирай
49. gwendoline - 45. frina
24.03.2011 17:13
frina написа:
страхотно си постъпила - като знам и сестра ми колко дечица на приятелки облече.:) Никоя не е мрънкала и предявявала претенции - дечицата са си дечица.:))


Ей това ми е идеята - всичко е заради децата! Другото, няма смисъл. Поздрави, frina!
цитирай
50. neprosvet - Браво gwendolin! Поздравявам те за ...
24.03.2011 17:46
Браво gwendolin! Поздравявам те за постъпката! И дъщеря ми така раздаваше дрешки на други майки, които имаха нужда. Обаче, аз съм запазила едино потниче. То не беше толкова изключително, но беше по изрязано, някакси "по-мъжко"и нашия 4-5 годишен трътльо все си оглеждаше раменете, като спазва и подходящата походка, да види дали има големи мускули и прилича ли на токущо излезлите на мода мутри.
Много мил спомен за мен!
Харесвам те, че си толкова откровена и пряма!
Прегръщам те, миличка!
цитирай
51. ckarlet - Да, хубава идея, дори го намирам за ...
24.03.2011 17:55
Да, хубава идея, дори го намирам за благородно да подариш запазените дрешки на дечицата си...
Поздрави!
цитирай
52. gwendoline - 55. neprosvet
24.03.2011 17:58
Благодаря ти! Сърдечен поздрав и от мен!:))
цитирай
53. gwendoline - 56. ckarlet
24.03.2011 18:12
ckarlet написа:
Да, хубава идея, дори го намирам за благородно да подариш запазените дрешки на дечицата си...
Поздрави!


Ти ми даваш повод да кажа, че има хора, които с пълно право не искат друг да носи дрехите на децата им и тези разменки не им допадат, донякъде от сантимент към спомена, донякъде от суеверие. Но за мен това вариант не е удачен, както вече писах, грехота е да стоят забравени и ненужни, когато има толкова нуждаещи...
цитирай
54. nicodima - Gwen,
24.03.2011 18:38
от години давам дрешките на сина ми на едно турско дете в хасковско село. Това дете се радвало невероятно на "неземните" дрехи на нашия глезеник. Тази радост, за която ми беше съобщено от жената, която ги носи там, ми топли душата. Поне знам, че съм стоплила още едно телце.
Имам особено мнение към марковите дрехи. Лично аз се обличам с българска конфекция, набелязала съм си 1-2 магазина, от които пазарувам... За сина си правя отстъпки, той си пазарува понякога онлайн от Лондон / аз плащам : ) /, но когато се е налагало, съм го карала за негов ужас на Илиянци : )))... Да знае за какво става въпрос : )...
Поздрави!
цитирай
55. vandela007 - Гуен,
24.03.2011 18:53
Върна ме...е, доста...години назад. И аз давах, давах, но две неща си оставих: една плетена рокличка - бяло и розово, която е била моя. После я носи щерчето, има и снимка с нея. И другото нещо е едно плетено пуловерче педя-размер, на сина ми. Аз съм го плела, с избродиран котарак отпред.
Тези двете дрешки сърце не ми даде да ги подаря...
Благодаря ти за хубавия постинг и за спомените, към които ме върна...
цитирай
56. elinora - gwendoline,
24.03.2011 20:47
постъпила си екстра! а снахата на приятелката ти не е сноб, най-обикновена комплексарка си е! :)
цитирай
57. gwendoline - 61. vandela007
24.03.2011 21:00
vandela007 написа:
Върна ме...е, доста...години назад. И аз давах, давах, но две неща си оставих: една плетена рокличка - бяло и розово, която е била моя. После я носи щерчето, има и снимка с нея. И другото нещо е едно плетено пуловерче педя-размер, на сина ми. Аз съм го плела, с избродиран котарак отпред.
Тези двете дрешки сърце не ми даде да ги подаря...
Благодаря ти за хубавия постинг и за спомените, към които ме върна...


И аз благодаря за споделеното, много е мило! Поздрави!
цитирай
58. gwendoline - 62. elinora
24.03.2011 21:02
elinora написа:
постъпила си екстра! а снахата на приятелката ти не е сноб, най-обикновена комплексарка си е! :)


Много те бива да целиш в десетката! Съгласна!!!
цитирай
59. gwendoline - 60. анонимен
24.03.2011 21:03
анонимен написа:
ти пък все едно не и предлагаш носени дрешки, КОИТО НЕ ТИ ТРЯБВАТ, а и даваш злато. сори, ограничено е. всеки да оставя децата си да носят каквото искат. всеки има право на избор и той трябва да се уважава. благородното не е в това да си хвърлиш носените неща някъде, а да приемеш чуждия избор без упрек. това не го можеш.


Въпрос на гледна точка. Не очаквам всеки да е съгласен с мен. Поздрави!
цитирай
60. gwendoline - 67. анонимен - марковия етикет няма да помогне на никой бебчо
26.03.2011 20:49
Жалко, много жалко...Това е сходен случай, с този който описах тук. Децата се гледат най-вече с любов! Поздрави и се радвам, че сподели!
цитирай
61. him - :)
27.03.2011 21:10
Ммм, как обичам такива истински истории от живота заради смисъла, които носят. Направо да ти просветнат оптимистично очите. Поздрави на разказвачката, вярвам и твоите очи така са светели :)
цитирай
62. gwendoline - 69. him
27.03.2011 21:52
Благодаря ти, поздрави и за теб! :))
цитирай
63. inakrein - Толкова човешки и топло представяш ...
27.03.2011 22:43
Толкова човешки и топло представяш проблема, а той е сериозен. Много майки учат децата си да носят смо маркови дрехи. А това не е най-важното.
Хареса ми, докосна ме. Благодаря ти!
цитирай
64. napeto - поздрав
30.03.2011 14:18
Когато сичето ми беше на 3 години отидохме с него за да му купя маратонки. От всички изложени обущета, той грабна един чифт . Уточних с продавачката номера и когато му ги убух, взе да тропа , скача... абе възторг. Питах за цената и хлъцнах .... ама не от възторг. Продавачката ми обясни, че точно тези били маркови.(магазина не беше марков)Купих ги. Явно му бяха удобни защото и в къщи ги обуваше. Както и да е .... на третия месец се скапаха.
Твоят разказ, ме стегна за гърлото.... защото робите на "марката" живеят много по-леко от робите на мизерията....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 937204
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930