Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 10:12 - Екзит пол по японски
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8167 Коментари: 27 Гласове:
37

Последна промяна: 27.10.2011 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Малко ми беше гузничко, че в неделя пропуснах гласуването. Не че хич не ме интересуваха изборите, с ръка на сърцето мога да кажа, че поне Малко ме заинтересуваха. Взех да се притеснявам от кандидатурите на сульо и пульо, тръгнали да стават я президент, я кмет.

Дори във фейсбук се размириса на политика, човек не може да надникне да види каква е хавата тия дни и хоп, веднага ще попадне на залитанията на този или онзи приятел, да се чуди какво да му  цъкне под споделените връзки и призивните коментари. Тц, тц. Подминавам внимателно, без да оставям следи. Все едно нищо не съм видяла.

В следизборните дни медиите успяха да изметат последните ми остатъци гузност. Като видях какви опашки се виеха пред урните в неделя, хора напират да дадат гласа си и не могат, само въздъхнах с облекчение. Това наистина нямаше да го понеса. Хем да се напъна да отида на крака да ИМ гласувам, опирайки се на принципа "по-добре този, от колкото онзи, нищо че и двамата са кофти", хем пък да вися на опашка с часове. Абсурд.

Медиите ни съобщиха и друго. Първите екзит пол резултати, после и по-официални, всичките в рамките на очакваното и прогнозираното. В един друг блог обаче най-случайно прочетох (
вижте сами) за някаква японска агенция, наета от нашенци да направи паралелен екзит пол барабар с родните социологически агенции Фокус, Мокус и сие, и какво излязло - техните резултати всъщност много се доближават до моите собствени наблюдения за хорските настроения специално за избора на президент и които обаче драстично се отличават от екзит пола на българските агенции и  последващите официални резултати. Мм, много интересно. Японска им работа....






Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Бе то аз по принцип
27.10.2011 10:19
ги уважавам японците.Даже им вярвам :))
цитирай
2. hristo27 - Нали знаеш за японците - срещу тях да ...
27.10.2011 10:19
Нали знаеш за японците - срещу тях да тичаме, няма да ги стигнем!
цитирай
3. gwendoline - kite333 - :))
27.10.2011 10:46
kite333 написа:
Бе то аз по принцип
ги уважавам японците.Даже им вярвам :))


О, и аз ги уважавам, точно затова се зачудих и зачесах по главата, сега това майтап ли е, не е ли...
цитирай
4. gwendoline - hristo27
27.10.2011 10:48
hristo27 написа:
Нали знаеш за японците - срещу тях да тичаме, няма да ги стигнем!


Знам, знам... :)))
цитирай
5. kite333 - Ми те резултатите са ясни,значи или японците са в грешка(не се майтапят)
27.10.2011 11:15
или ние сме в такава (майтапят ни нас)...
Хмммм...
цитирай
6. magicktarot - Не знам за японците - дори и японци, и те са в света, в който царува "Цар ПарА"...
27.10.2011 12:11
Но ми е жал за народа ни, за нас... Според мен тези неразбории с опашките и т.н. са част от плана за дозавземане на властта - не са случайни... При мен нямаше опашка, слава Богу, но след мен се образува... като цяло обаче вървеше добре...
цитирай
7. gwendoline - kite333
27.10.2011 12:26
kite333 написа:
или ние сме в такава (майтапят ни нас)...
Хмммм...


Все ми се струва, че сме в голЕма грешка... и така ни харесва.
цитирай
8. gwendoline - magicktarot - Парица-царица!
27.10.2011 12:29
magicktarot написа:
Но ми е жал за народа ни, за нас... Според мен тези неразбории с опашките и т.н. са част от плана за дозавземане на властта - не са случайни... При мен нямаше опашка, слава Богу, но след мен се образува... като цяло обаче вървеше добре...


И на мен ми е мъка, че нищо не мога да променя. Затова се отказах да гласувам, с мен и без мен, все тая. Нямам грам вяра в нашите политици.
цитирай
9. magicktarot - Аз точно това, че отказаха хората да гласуват по такъв гаден начин визирам...
27.10.2011 12:36
gwendoline написа:
magicktarot написа:
Но ми е жал за народа ни, за нас... Според мен тези неразбории с опашките и т.н. са част от плана за дозавземане на властта - не са случайни... При мен нямаше опашка, слава Богу, но след мен се образува... като цяло обаче вървеше добре...


И на мен ми е мъка, че нищо не мога да променя. Затова се отказах да гласувам, с мен и без мен, все тая. Нямам грам вяра в нашите политици.

Ако бяхме народ с повече самочувствие - трябваше да се вдигнем на бунт... Защото да лишиш човек от правото му да гласува е абсолютно потъпкване на човешките права - права, за които са умирали хиляди... Хайде, който не иска да гласува - да не гласува, и негласуването е избор; Но да сътвориш механични пречки- това е подсъдно...

А японците - у нас няма японци-германци... Като с магическа пръчка всеки, който дойде у България, става българин.... :) Това донякъде е хубаво де - претопяваме другите народи от раз! :)))
цитирай
10. gwendoline - magicktarot - Аз точно това, че отказаха хората да гласуват по такъв гаден начин визирам...
27.10.2011 13:47
Ами прекалено пошла стана политиката, интереси винаги ще има, то се знае, но поне нещо да остава за държавата, нещо да се гради, да остава за общо ползване, не само за частно.
И да, права си, няма японци, няма германци, щом човек попадне в родния вихър на беззаконие, корупция на всички нива и очевАдна ненаказуемост, ее, за какво му да е принципен ...?
цитирай
11. tutankhamon661 - gwendoline
27.10.2011 16:28
Само да кажа, че животинките на клипа са много мили.
Ъъъ ..... само пътьом ..... нали разбираш.
цитирай
12. gwendoline - tutankhamon661
27.10.2011 17:07
tutankhamon661 написа:
Само да кажа, че животинките на клипа са много мили.
Ъъъ ..... само пътьом ..... нали разбираш.


Нали си го чувал - "по вкус и цвет, товарищ нет"! :)
цитирай
13. sherif - Чудесен пост!
27.10.2011 17:54
Само една малка забележка. Овцете не стават за мишени. И да ги гониш, те пак при теб идват. Ще инструктирам Светльо да избере друг животински вид. Естествено, ако нямаш нищо против:)
цитирай
14. gwendoline - sherif
27.10.2011 18:44
sherif написа:
Само една малка забележка. Овцете не стават за мишени. И да ги гониш, те пак при теб идват. Ще инструктирам Светльо да избере друг животински вид. Естествено, ако нямаш нищо против:)


Аз пък мисля, че много добре си ги е избрал! :)) Ако се сещаш за някое по-тъпо животно, кажи му (на Светльо) за следващия му президентски клип.
цитирай
15. heavymetalist - Светльо
27.10.2011 18:58
е техничар. За съжаление няма кой да го пусне до президентството.
цитирай
16. babaelenica - Гуени,
27.10.2011 19:24
Така-а-а-а, за информация, онази простотия с японската агенция беше бъзик. :)))
Учудвам се колко много хора й повярваха.
Все едно да четеш в-к "Стършел" и да не се смееш.
Всичко написано на тяхната страница е художествена измислица и не отговаря на действителността. :)))

http://neverojatno.wordpress.com/2011/10/20/prezident-3/
цитирай
17. melina26 - :))))))))
27.10.2011 19:34
Вече съм сигурна, че политиката е заразна. Щом и ти прихвана:))))
Тъкмо ще послужиш за пример. Hа мен постоянно ми говорят разни обиди. Нека видят твоя постинг. Просто информативен. Без никаква агресия.
цитирай
18. gwendoline - babaelenica - Ти пък! :))
27.10.2011 19:35
babaelenica написа:
Така-а-а-а, за информация, онази простотия с японската агенция беше бъзик. :)))
Учудвам се колко много хора й повярваха.
Все едно да четеш в-к "Стършел" и да не се смееш.
Всичко написано на тяхната страница е художествена измислица и не отговаря на действителността. :)))

http://neverojatno.wordpress.com/2011/10/20/prezident-3/


Много ясно че, е бъзик, но колко е далече от истината? Съвсем си е близо до родната действителност, без майтап.
цитирай
19. gwendoline - heavymetalist
27.10.2011 19:37
heavymetalist написа:
е техничар. За съжаление няма кой да го пусне до президентството.


Дори цял народ да гласува за него, пак няма да го пуснат, съвсем вярно. Изборите са манипулирани и контролирани, като всичко в нашата държава.
цитирай
20. gwendoline - melina26 - Политиката е благодатна почва да останеш без нито един приятел.
27.10.2011 19:39
melina26 написа:
Вече съм сигурна, че политиката е заразна. Щом и ти прихвана:))))
Тъкмо ще послужиш за пример. Hа мен постоянно ми говорят разни обиди. Нека видят твоя постинг. Просто информативен. Без никаква агресия.


За това, далече от нея. А моя постинг ни най-малко не е политически, а си е чиста подигравка! :)))
цитирай
21. vmir - Че дай да ги видим тези японски резултати, де!
28.10.2011 07:59
цитирай
22. gwendoline - vmir - Сложила съм линк, ама ето виж, смей се! :)
28.10.2011 08:16
На първо място с 44,57% е Светльо Витков

Втори е Волен Сидеров с 18,32%

Трети Плевнелиев с 16,88%

Четвърти е Калфин с 11,37%

и пета е Кунева с 7,23%

останалите около 1,5% се разпределят между останалите кандидати.
цитирай
23. makont - И аз се възмутих на опашките, в неделя.
28.10.2011 11:23
Представяш ли си, организирането на тези избори ги плащаме ние, от нашия джоб. Плащаме за да висим половин час на опашка, за да ги изберем, след това те да ни лъжат и да си пълнят гушите. Защото нашите влъстимащи това им е в главата. Е, ако не сме мазохисти, здраве му кажи. Усмивки от мен и си приготви по-удобни обувки за неделя.
цитирай
24. gwendoline - makont .. след това те да ни лъжат и да си пълнят гушите. Защото нашите влъстимащи това им е в главата...
28.10.2011 11:38
Е как да им гласувам?!
цитирай
25. nelinedeva - да,така е
28.10.2011 15:41
плащаме,за да се подиграват с нас.....те трябва да ни чакат със сол и питка пред вратите....такъв студ и мръсотия е било явно навсякъде.....аз не чаках ,отивам винаги към 18 часа...тогава вече са седнали на ракия повечето....всички сме в този цирк и това стадо,дори и да не гласуваме.....а този пък,който се възмущаваше на тези дето са гласували,той къде живее...ами да не говори само,да излезе и да гласува ,за да се помъчи да промени нещо...така като си стои у дома и само обижда хората,мисля ,че не е по-авторитетен или се отделя от глупаците и той е в България,в общия кюп....и на мен не ми се ходи....ето балотаж--нови пари,а нямат да дадат за деца,за болници,за пенсии и заплати....безсилни сме--въртим се в един порочен кръг....зави ни се свят от тая въртележка......
цитирай
26. vmir - 22. gwendoline - vmir - Сложила съм линк, ама ето виж, смей се! :)
29.10.2011 00:15
gwendoline написа:
На първо място с 44,57% е Светльо Витков

Втори е Волен Сидеров с 18,32%

Трети Плевнелиев с 16,88%

Четвърти е Калфин с 11,37%

и пета е Кунева с 7,23%

останалите около 1,5% се разпределят между останалите кандидати.


Благодаря, това е невероятно смешно!
цитирай
27. vmir - Лично съм броил бюлетините и соченият от японците(!?) за безспорен фафорит С. Витков в секцията ми спечели 1 (един) глас.
29.10.2011 11:03
Баси японските познавачи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 936982
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930