Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2011 23:16 - Да излезеш от кожата си
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9163 Коментари: 26 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Пуснах тънкото клонче и направих първата нестабилна крачка по въжето. То веднага предателски се огъна и се опита да ме събори. Не откъсвах поглед от люлеещата се мокра земя под мен. След още една опиянена стъпка накрая паднах, в приятелски ръце. Стрелях с лък. Първият път дори не можех да опъна докрай тетивата. Стрелата ехидно се изхлузваше от премалелите ми пръсти и тупваше долу вместо да излети напред. Все пак успях да уцеля мишената след поредица ядни опити да променя траекторията на стрелите, които бясно префучаваха от двете й страни. С каска на главата и омотана в обезопасително въже се катерих по отвесна стена. С върха на ноктите се закрепях на малки коварни ръбчета в иначе гладката и равна стена. Краката отчаяно търсеха да стъпят на нещо. Май минах половината разстояние преди окончателно да ми изтръпнат ръцете и да се предам. С усмивка на победител.
***
Става дума за фирмен тиймбилдинг. Мероприятието обещаваше да бъде като всяко друго от този тип. Неформална обстановка, този път сме в планината, говорят ни за екипност, корпоративна идентичност и прочие баналности, следва ядене, пиене, клюки, вицове, някои се напиват повече отколкото трябва. На другия ден хайде по колите и който откъдето си е. Е, да, това си го имаше, но никой не знаеше за голямата изненада.. Странните съоръжения бяха разположени на поляната зад хотела. Между опънатите по дърветата въжета, окичени с дървени трупчета, куки и разни други пособия, сновяха двама дребни мускулести мъже, единия доста брадясъл и с висяща между устните цигара. Представям си как ли им изглеждахме на тия очевидно опитни планинари – тумба стресирани смръщени софиянци, навлечени дебело с неподходящи дрехи за тукашните условия, подозрително оглеждащи обстановката наоколо. Всичко се промени в следващите два часа. Ох, скоро не съм се забавлявала толкова много! Нивото на адреналина непрекъснато се покачваше. Бузите пламнаха, ръцете се изпожулиха, залпове от дружен смях се носеха из цялата поляна. Игрите на открито, както впоследствие се оказа, че се наричат, набързо ни освободиха от офисната вкиснатост.   *** Тиймбилдингът си свърши работата. Сега се гледаме с нови очи. Положителният ефект обаче бавно отшумява и скоро пак ще потънем в сивото ежедневие. А аз все повече съжалявам, че не опитах още веднъж да изкача онази отвесна стена, сигурна съм, че щях да стигна догоре! И щях да докажа старата истина за неподозираните възможности и стопяването на собствените страхове.


 image




Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Не се отчайвай,
19.10.2011 23:30
предполагам, че пак ще имате такова мероприятие.

Валя
цитирай
2. gwendoline - yotovava - Ха, за какво да се отчайвам! :)
19.10.2011 23:36
[quote=yotovavaНе се отчайвай, предполагам, че пак ще имате такова мероприятие.

Валя[/quote]

От цялата работа остават веселите спомени и някои поуки ...
Поздрав и на теб!
цитирай
3. noir - ~ N ~
19.10.2011 23:58
Аз много обичах онези тимбилдинги, в които всички бяхме един отбор по лазене от таверната до хотела... Така се създават връзки между хората за цял живот!!!
цитирай
4. gwendoline - noir
20.10.2011 00:21
noir написа:
Аз много обичах онези тимбилдинги, в които всички бяхме един отбор по лазене от таверната до хотела... Така се създават връзки между хората за цял живот!!!


Аха, така ли било! :)) Но аз ще си призная, че дотам никога не съм стигала.
цитирай
5. kite333 - На нас всяка година ни правят,яко забавление е :)
20.10.2011 08:12
И наистина сплотява....
докато не дойде някоя интрига да влоши обстановката.
После новия тиймбилдинг и ...еееех дано и догодина имаме,че в тази криза...
Гуени,ти имаше нужда от това след перипетиите с детето,нали :))
Поздрави !
цитирай
6. gwendoline - kite333
20.10.2011 09:03
kite333 написа:
И наистина сплотява....
докато не дойде някоя интрига да влоши обстановката.
После новия тиймбилдинг и ...еееех дано и догодина имаме,че в тази криза...
Гуени,ти имаше нужда от това след перипетиите с детето,нали :))
Поздрави !


Май наистина съм имала нужда от нещо такова, не очаквах, че толкова ще ми хареса! :))
цитирай
7. hristo27 - А накрая имаше ли тиймбилдинг на ...
20.10.2011 10:03
А накрая имаше ли тиймбилдинг на софра? :))))
цитирай
8. irin4eto - Хубаво е
20.10.2011 10:11
човек да се разхожда в планината.
цитирай
9. gwendoline - hristo27
20.10.2011 10:29
hristo27 написа:
А накрая имаше ли тиймбилдинг на софра? :))))


Е как без софра, то това е основното при такива мероприятия! ;)) А и след тези сериозни упражнения народа беше доста огладнял.
цитирай
10. sherif - Видях ви аз:)
20.10.2011 10:32
Група софиянци, мислещи че изглеждат намръщени в очите на опитните планинари, а всъщност бяха весела компания, която си прекарваше добре.
цитирай
11. gwendoline - sherif - Много весела компания бяхме, наистина!
20.10.2011 10:51
sherif написа:
Група софиянци, мислещи че изглеждат намръщени в очите на опитните планинари, а всъщност бяха весела компания, която си прекарваше добре.


Доброто настроение се заформи още с първия опит за ходене по въже, такъв смях падна! :)))
цитирай
12. minzuhar - Цивилизацията съсипва нервите. ...
20.10.2011 11:06
Цивилизацията съсипва нервите.
Сред природата е приказно. Всеки миг си заслужава.
цитирай
13. alfotmelmuk - :)))
20.10.2011 11:40
Имаш хубав блок. Един от малкото, в които няма негативни емоции спрямо други блогери. Приятно е да те прочете човек.
Поздрави за теб!
цитирай
14. magicktarot - Радвам се, че сте си изкарали добре, Гвендолин! :))) Описала си го страхотно!
20.10.2011 11:44
Аз си падам по такива адреналинни изпълнения, но се чудя, тия тиймбилдинги не те ли откъсват от семейството - не стига, че в работни дни си с тези хора и изкарваш много повече време с тях, отколкото със семейството, ми и в почивни да си с тях?

Но понякога съм си мислила и друго - с цел да започна да харесвам "цивилизованото" си ежедневие. Например - кеф ми е да се юркам по чукарите, да летя с парашут на морето и подобни, но ако трябва да го правя ежедневно и задължително - дали за мен няма да е атракция един ден в седмицата да вися в офис? Все още не мога да отговоря на този въпрос... :))))
цитирай
15. tutankhamon661 - gwendoline
20.10.2011 11:57
Знаех си, че пак скиташ някъде. Така и трябва.
Защо ти е да стоиш сред прахоляк и шум в града?
Ефектът няма как да не отшуми, но това е само до следващото мероприятие. Съвсем скоро. Убеден съм!
цитирай
16. gwendoline - irin4eto, minzuhar
20.10.2011 12:08
Разходката в планината, дори без екстремните игри за които разказвам, беше достатъчна да ни проветри главите. Абсолютно освежаване!
цитирай
17. gwendoline - alfotmelmuk
20.10.2011 12:17
alfotmelmuk написа:
Имаш хубав блок. Един от малкото, в които няма негативни емоции спрямо други блогери. Приятно е да те прочете човек.
Поздрави за теб!


Благодаря, за мен пък е много приятно да получавам такива коментари! :)
цитирай
18. gwendoline - magicktarot
20.10.2011 12:29
magicktarot написа:
Аз си падам по такива адреналинни изпълнения, но се чудя, тия тиймбилдинги не те ли откъсват от семейството - не стига, че в работни дни си с тези хора и изкарваш много повече време с тях, отколкото със семейството, ми и в почивни да си с тях?

Но понякога съм си мислила и друго - с цел да започна да харесвам "цивилизованото" си ежедневие. Например - кеф ми е да се юркам по чукарите, да летя с парашут на морето и подобни, но ако трябва да го правя ежедневно и задължително - дали за мен няма да е атракция един ден в седмицата да вися в офис? Все още не мога да отговоря на този въпрос... :))))


Мда, засягаш обичайния аргумент "против" организирането на тиймбилдинг - кражбата от малкото ни лично време. Аз също клоня към това мнение, но напоследък открих, че такива мероприятия са повод да релаксираш именно от домашните задачи, аз поне имам доста такива. А в конкретния случай дори се накефих на игрите и преокрих себе си! :))
Колкото до втория ти въпрос - гаранция, че ако ходенето по чукарите стане задължително, то много бързо ще се превърне в наказание! :)
цитирай
19. gwendoline - tutankhamon666
20.10.2011 12:41
tutankhamon661 написа:
Знаех си, че пак скиташ някъде. Така и трябва.
Защо ти е да стоиш сред прахоляк и шум в града?
Ефектът няма как да не отшуми, но това е само до следващото мероприятие. Съвсем скоро. Убеден съм!


Аз съм си градско чедо и любител на парното! :)))
Но преживяването определено си струваше, голям купон!
цитирай
20. verona - Много се радвам
20.10.2011 13:48
за теб.
Следващия път дано има и снимки.
цитирай
21. gwendoline - verona
20.10.2011 14:16
verona написа:
Много се радвам за теб.
Следващия път дано има и снимки.


Ами за съжаление не можах да направя собствени снимки, дори не се сетих, много бях съсредоточена да преодолявам препятствията! :)
Сега малко ме е яд...
цитирай
22. herflik - Голяма купонджийка си.
20.10.2011 14:44
Отдавна съм го забелязал. Такива хора винаги си изкарват добре. Където и да е;)
цитирай
23. makont - Радвам се, че все още има фирми, които го правят.
20.10.2011 15:04
Не ми се е случвало от 2007г. Просто дойде кризата и край с фирмените купони. Освен това не ги наричаха така с тази префърцунена чуждица "Тиймбилдинг". Хареса ми, я как са открили начин да изкарат неподозирани заложби в участниците. Поздрав и усмивка от мен!
цитирай
24. gwendoline - herflik - Здрасти!
20.10.2011 16:57
herflik написа:
Отдавна съм го забелязал. Такива хора винаги си изкарват добре. Където и да е;)


Чиста заблуда на противника! :)))) Мрънкам и се оплаквам непрекъснато!
цитирай
25. gwendoline - makont
20.10.2011 16:58
makont написа:
Не ми се е случвало от 2007г. Просто дойде кризата и край с фирмените купони. Освен това не ги наричаха така с тази префърцунена чуждица "Тиймбилдинг". Хареса ми, я как са открили начин да изкарат неподозирани заложби в участниците. Поздрав и усмивка от мен!


Права си, до преди две-три години имаше повече такива прояви. И аз отдавна не бях ходила на такова нещо, но добре ми дойде!
Поздрави!
цитирай
26. benra - хубаво нещо
20.10.2011 17:04
са тиймбилдинзите-който ги е измислил умен ще да е бил
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 937009
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930