Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 15:59 - Аз съм егоист
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14069 Коментари: 47 Гласове:
39

Последна промяна: 16.03.2011 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 



Видях се в чудо с последния ми постинг. Отщя ми се блог и всичко. Обаче днес имам друга идея - да разчопля точно това, заради което вчера временно бях деактивирала постинга, та дано спра пороя от коментари.
От всички тях отделям само два-три, които ми допаднаха изцяло, тоест съгласих се и се зарадвах, че ги получих. На една голяма част обаче отговорих само от уважение към авторите им, въпреки че позицията им ме учуди, много даже. На друга част се постарах да отговоря възможно най-учтиво, но с идеята, че не сме на една честота по въпроса. Който разбрал, разбрал. Който не, другия път.
Дотук добре. Остана ми  само да се почесвам по кратуната в знак на недоумение - с какво предизвиках това вълнение, че и остри нападки? И то от хора, дето май досега не са ми влизали в блога, нито са коментирали. Като цяло постинга ми беше доста кух, послужи ми единствено да си излея афекта от една случка и съответно да ми олекне. Дори не го бях написала добре, набързо го изпрасках и преди да съм се отказала, натиснах "публикувай". Помислих си, то пък не може все да спазваш добрия тон, блога си е мой, ще пиша каквото си искам. Какво искам да кажа - убедих се, че хората имат болезнена непоносимост към егоистичния стремеж към щастие и проявяват криворазбрана толерантност към хроничното нещастие и любовната хипохондрия. Аз пък си мислех, че е напълно нормално да искаш щастието във всичките му форми и намирам за съвсем естествено нежеланието на човек да се огражда с хора, които постоянно излъчват негативизъм, обременяват те с лабилната си психика и всъщност унищожават твоето щастие. Колкото и да си издръжлив, идва момента когато казваш – стига толкова. Та с две думи – аз съм егоист и държа на това.

   



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kikowsky - Браво! Правилно!
16.03.2011 16:05
И аз така мисля. Имам предвид последния абзац.
цитирай
2. gwendoline - 1. kikowsky
16.03.2011 16:09
Кико, ще ни бият! :))))))))))
От вчера ме гризе, че не си казах в прав текст някои неща, и ето ......
Много поздрави за теб!
цитирай
3. gwendoline - 3. lennny
16.03.2011 16:17
:))
цитирай
4. ddiaries - блоговете
16.03.2011 16:37
Блоговете за това са уникално четиво- защото можеш да надникнеш в главите на много хора и естествено, че ще прочетеш неща, които са различни от начина по който живееш ти.
Но си има хора, които не гледат с респект към света на другия, а искат да се изгаврят с него.. Права си, твой си е блога, това е твоето пространство, това са твоите мисли!
цитирай
5. анонимен - Признавам,
16.03.2011 16:49
че се подведох по това изречение
"Това не е абсурд, а философията на една моя приятелка. "

За мен приятел е много силна дума. Това, което си описала и от което искаш да се оттървеш съвсем егоистично, за да не те натоварва е някаква твоя позната.

Когато някой отговаря на поста ти, никога не можеш да си сигурна за какво точно ще се хване. Аз се хванах за думата ПРИЯТЕЛ. Извинявам се.
цитирай
6. pevetsa - Аз пък си те прегръщам топло, и си те ...
16.03.2011 16:49
Аз пък си те прегръщам топло, и си те Благославям, със Щастие!
цитирай
7. gwendoline - 5. ddiaries - има хора, които не гледат с респект към света на другия, а искат да се изгаврят с него
16.03.2011 16:56
ddiaries написа:
Блоговете за това са уникално четиво- защото можеш да надникнеш в главите на много хора и естествено, че ще прочетеш неща, които са различни от начина по който живееш ти.
Но си има хора, които не гледат с респект към света на другия, а искат да се изгаврят с него.. Права си, твой си е блога, това е твоето пространство, това са твоите мисли!


Здрасти. С тебе май сме на една честота :))))
цитирай
8. makont - Важното е да се харесваш, такава каквато си и
16.03.2011 16:57
да се чувстваш щастлива от това. Да не ти пука от мнението на другите. Това не е егоизъм, това е начин на оцеляване, който ни съхранява. Поздрав и горе главата!
цитирай
9. gwendoline - 6. goodbye
16.03.2011 16:58
goodbye написа:
че се подведох по това изречение
"Това не е абсурд, а философията на една моя приятелка. "

За мен приятел е много силна дума. Това, което си описала и от което искаш да се оттървеш съвсем егоистично, за да не те натоварва е някаква твоя позната.

Когато някой отговаря на поста ти, никога не можеш да си сигурна за какво точно ще се хване. Аз се хванах за думата ПРИЯТЕЛ. Извинявам се.


Здрасти и на теб. Твоето присъствие е сигурен критерий, че темата е атрактивна. Какви са тези извинения??
цитирай
10. ketcakuatl - ХМ..М
16.03.2011 16:58
ОТ ТРЪН - НА ГЛОГ, ИСТОРИЯТА ПАК СЕ ПОВТАРЯ МАЙ...
цитирай
11. gwendoline - pevetsa
16.03.2011 16:59
pevetsa написа:
Аз пък си те прегръщам топло, и си те Благославям, със Щастие!


:)))
цитирай
12. gwendoline - makont
16.03.2011 17:01
makont написа:
да се чувстваш щастлива от това. Да не ти пука от мнението на другите. Това не е егоизъм, това е начин на оцеляване, който ни съхранява. Поздрав и горе главата!


Много съм си добре даже :)) Просто имах да доизясня още нещо, видя ми се дълго за коментар и стана цял пост.
Поздрави и на теб!
цитирай
13. gwendoline - ketcakuatl - ТРЪН, ГЛОГ ...
16.03.2011 17:02
ketcakuatl написа:
ОТ ТРЪН - НА ГЛОГ, ИСТОРИЯТА ПАК СЕ ПОВТАРЯ МАЙ...


имах си нещо наум още от вчера и днеска го пуснах да излезе...
Недей сумтя :))))
цитирай
14. magicktarot - Йессс!:))) Видях вчера, че стана "мелето" при тебе :)))
16.03.2011 17:16
Напълно съм съгласна с мнението и позицията ти и те подкрепям, Гуендолин! :) Нормално е при такъв тип тематика - имам предвид предишния ти постинг - малко като от сериал - да има такъв отзвук. Не им се впрягай на сърдитите коментиращи, най-вероятно се отъждествяват с приятелката ти и реагират първосигнално...и сериално:)))
цитирай
15. hristo27 - Време ти е вече да се убедиш, че някои ...
16.03.2011 17:20
Време ти е вече да се убедиш, че някои същества искат по особен начин да си мислят, че са разумни хора, но не им се получава!...
цитирай
16. gwendoline - 15. magicktarot - Не им се впрягай на сърдитите коментиращи, най-вероятно се отъждествяват с приятелката ти и реагират първосигнално...и сериално:)))
16.03.2011 17:20
Хахахааа! След твоя коментар вече просто няма какво да добавя! За което ти благодаря МНОГО! :)))))))))
цитирай
17. gwendoline - 16. hristo27
16.03.2011 17:29
hristo27 написа:
Време ти е вече да се убедиш, че някои същества искат по особен начин да си мислят, че са разумни хора, но не им се получава!...


Време ми е, спор няма ... :))))))))))
цитирай
18. frina - gwendoline,
16.03.2011 17:44
всъщност блог без разнородни настроения в коментарите си е просто стерилна стъкленица, поне аз така го усещам...Как ще ти се отщява, толкова ми е готино да те чета.:)
цитирай
19. gwendoline - 19. frina - блог без разнородни настроения в коментарите си е просто стерилна стъкленица
16.03.2011 17:52
В коментарите е истината! :))) Досега не съм си позволила да изтрия коментар, независимо дали ми допада или не, следя единствено за вулгарности, но дори и такива пуснах един-два пъти, именно заради цветността :)))))))
Отщя ми се защото не смогвах да следя кой-какво-защо, пък аз не обичам да си зарязвам гостите без внимание. Освен това не очаквах такъв интерес ... темата ми се струваше твърде елементарна.
Благодаря за комплимента, връщам ти го двоен, даже троен! :)))
цитирай
20. gita969 - Напълно съм съгласна с теб
16.03.2011 17:53
Има си хора мазохисти,които, ако не страдат не се чувстват живи. И винаги си намират повод за страдание. Един път.......пети..... десети..... им съчувстваш, проявяваш разбиране, бършеш им сълзите. Накрая ти иде да ги пратиш на психиатър,защото виждаш, че отиват в крайност и накрая вдигаш ръце. писва ти от негативизъма около тях и се дистанцираш.
Аз имах една дружка- хубава,с образование,добра, платена работа и за жалост си падна по едно лошо момче с аполонова външност, дълбоко хлътна , а той женен с дете. На колко обещания се наслуша, с колко пари затъна да му плаща черното тото, колко бой изяде, без далак остана и пак и пак ..... 5 години вече е този ад. и края му не се вижда. Е и на мен ми писна да гледам как я бие, а тя обвинява себе си. Слюнка не ми остана, щом ми звънне си мисля,че е в някоя болница пребита и вдигнах ръце. И,ако се смята,че това е егоизъм- да егоистка съм.
Да и дам от моя на заем та белким се осъзнае. А?
цитирай
21. gwendoline - 21. gita969 - Има си хора мазохисти,които, ако не страдат не се чувстват живи...
16.03.2011 18:01
И моята дружка е в същата категория, хубаво момиче, образовано, с добре платена работа, абе всичко е както трябва, само акъла й останал като на тинейджърка (дано не обиждам тинейджърите, че те днешните ни удрят в земята).
Благодаря за коментара! Поздрав!
цитирай
22. razkazvachka - Ха, тука пак е оживено:)))
16.03.2011 18:34
Какъв е проблемът - това, че не искаш да съчувстваш на някаква пикла?
Ми че кой иска?
От години давам акъл на разни млади дружки - знаеш какви сме вироглави - не слушат първия, втория, третия, четвъртия път... пък по някое време се заслушат и вземе че стане хубаво.
Просто едни моми са си бавно развиващи се и това е!
цитирай
23. gwendoline - 23. razkazvachka - Просто едни моми са си бавно развиващи се и това е!
16.03.2011 18:36
razkazvachka написа:
Какъв е проблемът - това, че не искаш да съчувстваш на някаква пикла?
Ми че кой иска?
От години давам акъл на разни млади дружки - знаеш какви сме вироглави - не слушат първия, втория, третия, четвъртия път... пък по някое време се заслушат и вземе че стане хубаво.
Просто едни моми са си бавно развиващи се и това е!


Днеска много ме разсмивате (приятелите), благодаря! :)))
цитирай
24. neprosvet - Абе дете, не си егоист...
16.03.2011 18:47
Мислех да не коментирам, ама като си вляза в любими и видя "Аз съм егоист"не се съгласих и ето ме. Аз отдавна ти чета постингите и ми харесват. Няма сега да вадя доводи защо, а само един - защото си едно прекрасно младо мислещо момиче, което много ми допада.
Не се притеснявай, мила wendolin, има такива хора, които не търсят помощ а съжаление. Аз поне се старая да ги избягвам.

Още нещо: Не можем да избираме маиките си, бащите си, децата си и братя и сестри! Ще ги обичаме, ще им прощаваме ли ако сгрешат и пак ще ги обичаме, добри ли са лоши ли са не можем да имаме други - те са.
По отношение на приятелите...е там положението е друго... Всеки си подбира приятелите и не е нужно да имаш за приятел, който не ти допада.

Дано не прозвучах много нравоучително и досадно.

Усмихни се миличка и бъди щастлива! Ти злъчваш толкова позитивизъм:)))
цитирай
25. gwendoline - 25. neprosvet - Не можем да избираме маиките си, бащите си, децата си и братя и сестри...
16.03.2011 20:35
Много благодаря за този коментар!:))
цитирай
26. анонимен - ДО 22
16.03.2011 21:19
А така ли стана вече... Значи сега тинейджърите слагаш под общ знаменател-НЕПРИЯТНИ
цитирай
27. gwendoline - 27. анонимен
16.03.2011 22:00
анонимен написа:
А така ли стана вече... Значи сега тинейджърите слагаш под общ знаменател-НЕПРИЯТНИ


Нищо подобно! :))) Евала на тинейджърите, много са напред децата!
цитирай
28. panazea - Здравей , Гвендулин ,
17.03.2011 15:29
Поздрав !
http://panazea.blog.bg/drugi/2011/03/10/moeto-ego.703166
цитирай
29. benra - знаеш ли,
17.03.2011 16:16
аз имам една максима-бъди егоист поне веднъж дневно!
Здравословно е!
А приятелите, когато са приятели, си остават такива въпреки, а не поради...но ти си знаеш :-)))
цитирай
30. gwendoline - 30. benra
17.03.2011 16:38
Взимам ти назаем максимата! :))
цитирай
31. gwendoline - 29. panazea
17.03.2011 16:46
panazea написа:
Поздрав !
http://panazea.blog.bg/drugi/2011/03/10/moeto-ego.703166


Прочетох! Оставих ти коментар, а тук само да кажа, че съжалявам, че съм пропуснала да те прочета ...Поздрави!
цитирай
32. mafani - Чакай малко, чакай пчелицо,
17.03.2011 16:51
ти сега какво иска да ми кажеш? Не искам около мен да има щастливи хора, за да мога аз и в дребното си щастие да изглеждам мно`у фън и хепи! :-)
цитирай
33. gwendoline - 33. mafani
17.03.2011 17:02
mafani написа:
ти сега какво иска да ми кажеш? Не искам около мен да има щастливи хора, за да мога аз и в дребното си щастие да изглеждам мно`у фън и хепи! :-)


Вместо отговор, препоръчвам за прочит постинга на Панацея, преди малко и аз го прочетох, смятам че напълно пасва на светоусещането ми.
цитирай
34. анонимен - DV
17.03.2011 21:27
Всяко нещо си има граници. Приятелите са за да им помагаме, но те са тези, които трябва да си решават проблемите. Никой не е длъжен на никой.
Преди 2-3 години помагах на всички, дори на хора, които уж бяха измъчени и зле. Ии... мисля че не е нужно да продължавам. Всичко трябва да е в разумни граници.
цитирай
35. gwendoline - 35. анонимен - DV ....Приятелите са за да им помагаме, но те са тези, които трябва да си решават проблемите.
17.03.2011 22:32
Това ми хареса. :)) Поздрави!
цитирай
36. mafani - gwendoline, аз не те питах! :-)
17.03.2011 22:56
Аз се самоиронизирах :)
цитирай
37. gwendoline - 37. mafani - :)
17.03.2011 23:00
ОК. Изглеждаше като питане. Поздрав!
цитирай
38. tutankhamon661 - gwendoline
18.03.2011 08:04
Такава душица като теб да предизвика негативизъм? Не може да бъде. Станала е грешка.
цитирай
39. gwendoline - 39. tutankhamon661
18.03.2011 09:00
:)))))))))
цитирай
40. ddiaries - мила
19.03.2011 18:26
Имам чувството, че някои хора, просто си губят времето, четейки постинги въобще не се замислят за някои неща, които ти си искал да засегнеш в постинга като тема...а има и такива, които просто се КЕФЯТ (ама много) да ти говорят кофти приказки- че си грозен, зъл и тъп и т.н
цитирай
41. gwendoline - 41. ddiaries
19.03.2011 18:41
Вероятно си права. Все пак решавайки да си направя блог, започнах с нагласата, че като пишещи, хората тук са с една идея По- от непишещата (и нечетяща) маса. Или по-скоро се надявах на концентрация от По-та, защото в ежедневието нямам възможност да ги срещна, рядкост са ми :))))) Засега съм удовлетворена, не ми пречат различните и неразбиращите, опитвам се да погледна през чуждите очи. Камбанарии - бол....
Благодаря ти за включването, приятна съботна вечер! :)
цитирай
42. inakrein - Егоизмът всъщност е да обичаш себе ...
22.03.2011 16:21
Егоизмът всъщност е да обичаш себе си. Ако сам не се обичаш, как може да очакваш да го направят други? Хубаво е да бъдещ щастлив егоист. :) Особено напролет!:)
Поздрав!
цитирай
43. elinora - Глупости, изобщо не си егоист!
22.03.2011 20:43
Ти си уверена, сериозна и практична жена. Чета те редовно и съм си изградила някаква представа за личността ти. И си добра, без да си сантиментално-плачливо-безпомощна :) Прозира през редовете.
пп извинявай, ама от няколко дни се сдържам да ти го напиша това :) привет!
цитирай
44. gwendoline - 44. elinora
22.03.2011 22:27
Хубаво е да прочетеш нещо такова за себе си :)))) Благодаря!
цитирай
45. gwendoline - 43. inakrein
22.03.2011 22:29
inakrein написа:
Егоизмът всъщност е да обичаш себе си. Ако сам не се обичаш, как може да очакваш да го направят други? Хубаво е да бъдещ щастлив егоист. :) Особено напролет!:)
Поздрав!


Някъде прочетох, не се сещам къде, че егоизма всъщност е да караш другите да живеят, така както ти искаш. Хареса ми, но твоето определение май ми харесва повече.Поздрави!
цитирай
46. анонимен - Егоист
22.03.2011 22:36
Мина на страната на червените. Поздрави.
Има още около 75% от човечеството да се спасява от митичното съзнание.
Кога и те ще сторят скока към червено?
Плаши се! С егосъзнание все още не си на края. Многоооооооооо път за тебе.
цитирай
47. gwendoline - 47. анонимен
22.03.2011 22:51
анонимен написа:
Мина на страната на червените. Поздрави.
Има още около 75% от човечеството да се спасява от митичното съзнание.
Кога и те ще сторят скока към червено?
Плаши се! С егосъзнание все още не си на края. Многоооооооооо път за тебе.


Не съм сигурна дали разбирам правилно този коментар. Я пак, ама по-бавно! :))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 936361
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930