Постинг
14.03.2011 15:20 -
Това не е любов
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15696 Коментари: 61 Гласове:
Последна промяна: 14.03.2011 15:41
Прочетен: 15696 Коментари: 61 Гласове:
44
Последна промяна: 14.03.2011 15:41
Ако гаджето не ти се обажда с месеци, скрил се е в разните скайп, фейсбук, поща и не вдига телефона, когато го търсиш, какво трябва да си помислиш?
Давам ЖОКЕР, ако случайно още не сте се сетили- лицето Хикс просто преценява силата на вашите чувства, изпитва търпението и волята ви, с две думи, това е тест за любов. Това не е абсурд, а философията на една моя приятелка. Днес отнесох от нея една голяма „майна”, понеже си позволих да й противореча. Горката, в момента преживява доста тежко поредната раздяла. Помагам и както мога, но в нейния случай освен да се превърна в кошче за душевни отпадъци, май друго не ми остава. След поредния й безкраен монолог, понечих да й вдъхна увереност с думите „Повече не го мисли, гледай напред, живота не свършва с един мъж, гледай си кефа!” и по мен изведнъж се посипаха хули и упреци от всякакъв характер. Най-напред беше „лесно ти е на тебе да си говориш така”, после „не мога да живея без него”, стигна до „той ме обича, но не иска да си признае” и прочие будещи съжаление халюцинации и заблуди. Стана ми криво. Последния месец положих доста усилия и всеки ден поне по един час търпеливо изслушвах отчаяните й телефонни излияния и ревове, успокоявах я, разсейвах я, отделно намирах време за да я видя и да си поговорим само двете, скрити в някое кафене, та сега ми дойде множко. Накратко, разсърдих й се, въпреки че нищо не казах, просто млъкнах. Уви, с моята сръдня нищо не променям. Знам, че ще ми мине, на нея също, но също знам, че скоро всичко пак ще се повтори. Човек си има някаква линия на поведение, която стриктно го води по едни и същи пътечки независимо какво си въобразява или внушава. Нейната е да бъде нещастна и вечно разлюбена.
Лошото е, че при такива случаи моята пътечка обикновено ме докарва до едно и също място – Сбогом, приятелко.
Давам ЖОКЕР, ако случайно още не сте се сетили- лицето Хикс просто преценява силата на вашите чувства, изпитва търпението и волята ви, с две думи, това е тест за любов. Това не е абсурд, а философията на една моя приятелка. Днес отнесох от нея една голяма „майна”, понеже си позволих да й противореча. Горката, в момента преживява доста тежко поредната раздяла. Помагам и както мога, но в нейния случай освен да се превърна в кошче за душевни отпадъци, май друго не ми остава. След поредния й безкраен монолог, понечих да й вдъхна увереност с думите „Повече не го мисли, гледай напред, живота не свършва с един мъж, гледай си кефа!” и по мен изведнъж се посипаха хули и упреци от всякакъв характер. Най-напред беше „лесно ти е на тебе да си говориш така”, после „не мога да живея без него”, стигна до „той ме обича, но не иска да си признае” и прочие будещи съжаление халюцинации и заблуди. Стана ми криво. Последния месец положих доста усилия и всеки ден поне по един час търпеливо изслушвах отчаяните й телефонни излияния и ревове, успокоявах я, разсейвах я, отделно намирах време за да я видя и да си поговорим само двете, скрити в някое кафене, та сега ми дойде множко. Накратко, разсърдих й се, въпреки че нищо не казах, просто млъкнах. Уви, с моята сръдня нищо не променям. Знам, че ще ми мине, на нея също, но също знам, че скоро всичко пак ще се повтори. Човек си има някаква линия на поведение, която стриктно го води по едни и същи пътечки независимо какво си въобразява или внушава. Нейната е да бъде нещастна и вечно разлюбена.
Лошото е, че при такива случаи моята пътечка обикновено ме докарва до едно и също място – Сбогом, приятелко.
Вълнообразно
хареса това което си написала. Има точно такъв тип хора, които не приемат раздялата за нещо нормално и излишно драматизират. Имах една приятелка, която го преследваше до последно, макар че беше вече с друга, а тя беше бременна от него. Все се надяваше, че ще изостави приятелката си и ще се върне при нея защото "още я обичал".Естествено, че не стана, момчето сега има семейство.:)
цитирайtroia написа:
хареса това което си написала. Има точно такъв тип хора, които не приемат раздялата за нещо нормално и излишно драматизират. Имах една приятелка, която го преследваше до последно, макар че беше вече с друга, а тя беше бременна от него. Все се надяваше, че ще изостави приятелката си и ще се върне при нея защото "още я обичал".Естествено, че не стана, момчето сега има семейство.:)
Малко съм афектирана и затова си позволих да драсна това. Мога смело да кажа, поне по отношение на жените, че много от тях имат някакъв дефект в главата и не искат да бъдат щастливи. Разбира се, тяхната формулировка е съвсем различна, причини имат много, но никога проблема не е в тях ...
Поздрави, troia! :)
ми хареса. Всъщност, трябва да ме накара да се замисля. Но го считам за напълно вярно.
цитирайkikowsky написа:
ми хареса. Всъщност, трябва да ме накара да се замисля. Но го считам за напълно вярно.
Не знам дали съм права, този извод си е чисто мой :))
трудно е да погледнеш нещата не такива, каквито искаш да ги видиш, а такива, каквито са.
Приятелите са именно за това, когато гледаш през грешни очила, да те свалят на земята...
цитирайПриятелите са именно за това, когато гледаш през грешни очила, да те свалят на земята...
benra написа:
трудно е да погледнеш нещата не такива, каквито искаш да ги видиш, а такива, каквито са.
Приятелите са именно за това, когато гледаш през грешни очила, да те свалят на земята...
Приятелите са именно за това, когато гледаш през грешни очила, да те свалят на земята...
права си, само дето трябва малко сила за да издържиш на това, което ще чуеш... И за двете страни, както е в днешния случай :))))
Често в такива случаи аз съм давала на приятелки следния пример: ти би ли успяла да се скриеш и би ли желала изобщо да го направиш - да се отделиш за месеци от него? да не се виждате с месеци?! :))) И макар да са казвали "не", никога не разбират... Човек в такова състояние съвсем съзнателно се лъже сам себе си - може би, защото е трудно да се приеме провала и е по-добре да се самозалъгваме.
Имала съм случаи на женени приятелки, чиито съпрузи съвсем видимо за всички, вкл. и за тях самите, им изневеряват и знаеш ли какво са ми казвали? "Ами той е болен от смъртоносна болест и може би за това". А на него нищичко му няма и е здрав като бик... Това е нещо подобно на горния пример - вадиш от девет кладенци вода и си измисляш какво ли не, само и само да не признаеш пред себе си, че съперница ти е отнела мъжа - независимо, че си стои женен за тебе...
Правилно искаш да разбиеш модела на приятелката си, но ми се струва невъзможно, когато има такова съзнателно самозаблуждаване...
цитирайИмала съм случаи на женени приятелки, чиито съпрузи съвсем видимо за всички, вкл. и за тях самите, им изневеряват и знаеш ли какво са ми казвали? "Ами той е болен от смъртоносна болест и може би за това". А на него нищичко му няма и е здрав като бик... Това е нещо подобно на горния пример - вадиш от девет кладенци вода и си измисляш какво ли не, само и само да не признаеш пред себе си, че съперница ти е отнела мъжа - независимо, че си стои женен за тебе...
Правилно искаш да разбиеш модела на приятелката си, но ми се струва невъзможно, когато има такова съзнателно самозаблуждаване...
Абсолютно си права.Мъжете не могат да мислят толкова сложно,щом се се скрил не я иска.А тя да го преживее.
цитирайmagicktarot написа:
...Правилно искаш да разбиеш модела на приятелката си, но ми се струва невъзможно, когато има такова съзнателно самозаблуждаване...
Невъзможно е. Чак днес го осъзнах напълно. Преди само подозирах. И точно заради това ми стана криво ... Не останаха приятели вече. С годините вместо да стават повече или поне малкото останали да стават все по-качествени, то се получава точно обратното.
kite333 написа:
.....щом се се скрил, не я иска.А тя да го преживее.
Когато не искаш да погледнеш истината, оправдания - всякакви.
Поздрави на теб!
че според мен няма смисъл да си разваляте приятелството заради това самозалъгване на приятелката ти. То няма отношение към вашето приятелство и касае само нея и нейните любовни и не дотам любовни отношения. Аз на твое място бих се съгласила с нея, че има вероятност да е права:))) Това е нещо като благородна лъжа... Лошото е, че такъв тип оплакващи се хора стават нещо като емоционални вампири и колкото и да си дипломатичен, може да се скараш с тях, защото те хем знаят, че се самозалъгват, хем ако се съгласиш с техните "самолъжи" знаят, че и ти ги лъжеш:)))
цитирайсамозаблудата на влюбения е неприятна и ти причинява още повече болка,без да го осъзнаваш! Любовта,че е сляпа,сляпа е,но все пак има и хора-реалисти и такива,които летят в облаците.Колкото по-рано осъзнаеш истината,толкова по-бързо ще приключи разочарованието!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
magicktarot написа:
че според мен няма смисъл да си разваляте приятелството заради това самозалъгване на приятелката ти. То няма отношение към вашето приятелство и касае само нея и нейните любовни и не дотам любовни отношения. Аз на твое място бих се съгласила с нея, че има вероятност да е права:))) Това е нещо като благородна лъжа... Лошото е, че такъв тип оплакващи се хора стават нещо като емоционални вампири и колкото и да си дипломатичен, може да се скараш с тях, защото те хем знаят, че се самозалъгват, хем ако се съгласиш с техните "самолъжи" знаят, че и ти ги лъжеш:)))
И ти като мен май продължаваш да мислиш по темата. Да, мила Магьоснице, и аз достигнах до същото умозаключение! :)) След като ми мина яда, като поуталожих страстите, реших че едва ли ще "скъсам" само заради нейните самозаблуди, по скоро занапред няма да й спестявам честното си мнение, пък ако издържи, евала... ако не, връщам на вариант №1 :))))))
Поздрави отново!
scarlety написа:
самозаблудата на влюбения е неприятна и ти причинява още повече болка,без да го осъзнаваш! Любовта,че е сляпа,сляпа е,но все пак има и хора-реалисти и такива,които летят в облаците.Колкото по-рано осъзнаеш истината,толкова по-бързо ще приключи разочарованието!
Поздрави!
Поздрави!
Здравей, scarlety! Аз обаче направих генерално заключение относно моята приятелка - това нейното не е просто полет в облаците, то е чисто самоизтезание, а май е изтезание и за приятелите й!
Поздрав! :))
15.
ketcakuatl -
АМИИ....
14.03.2011 18:30
14.03.2011 18:30
Вчера бая писах по темата за големите очаквания, че сега не се сещам какво да допълня. Май тя доста се вписва за това което казах. И си много права че това нейното не е любов. Отрежи я, тя наистина е емоционален вампир. Привет.
цитирайketcakuatl написа:
Вчера бая писах по темата за големите очаквания, че сега не се сещам какво да допълня. Май тя доста се вписва за това което казах. И си много права че това нейното не е любов. Отрежи я, тя наистина е емоционален вампир. Привет.
Освен да я накарам да ти прочете постинга, че наистина е точно като за нея! :)))
Хубава вечер на теб!
17.
анонимен -
"
14.03.2011 18:47
14.03.2011 18:47
хм...
значи някъв дрисльо, който сигурно няма грам мъжество да застане пред бившата си и да и обясни с две приказки какво се случва я е хвърлил в казан, в който и остава да се пържи САМА! На твое място, щях да те пратя при същия този дрисльо и щях да те накарам да го попиташ той обяснил ли е какво всъщност ПРАВИ или понеже не може си начеше самочувствието си я е вкарал в задния джоб...за някой друг път...да ми пусне, като закъсам...
Така ли е или не е така? Не виждам никъде гледната точка на мъжа. Кажи ти сега, дали този възвишен индивид е скъсал с нея както трябва и както го правят големите зрели хора или се е покрил като тъпа мишка?
цитирайзначи някъв дрисльо, който сигурно няма грам мъжество да застане пред бившата си и да и обясни с две приказки какво се случва я е хвърлил в казан, в който и остава да се пържи САМА! На твое място, щях да те пратя при същия този дрисльо и щях да те накарам да го попиташ той обяснил ли е какво всъщност ПРАВИ или понеже не може си начеше самочувствието си я е вкарал в задния джоб...за някой друг път...да ми пусне, като закъсам...
Така ли е или не е така? Не виждам никъде гледната точка на мъжа. Кажи ти сега, дали този възвишен индивид е скъсал с нея както трябва и както го правят големите зрели хора или се е покрил като тъпа мишка?
Да ти кажа, уж се разделиха съвсем цивилизовано, но тя не признава края и продължава да го притеснява. Измисля си поводи да му звъни, пише СМС-и. От известно време той вече не й отговоря ...мисля, че е ясно защо.
цитирай
19.
анонимен -
?
14.03.2011 18:54
14.03.2011 18:54
знаеш ли защо реагирам така? Защото точно вчера бях на същото място като твоето, но един съвет от мен, когато вземаш страна - на приятелката си или на бившето й гадже не бъди категорична, никога не знаеш какво се случва, кой кого обича и чий чувства колко са силни. Най-тъпото е да се разделиш с приятелката си, заради такова нещо. Смея да твърдя, че е детинско, незряло и глупаво. Сама пишеш, че приятелките ти свършили... ами ако са всичките такива, с които се разделяш след като НЕ ТЕ СЛУШАТ... умните съвети... които не знам с каква увереност за правота даваш. Аз лично съм много внимателна, когато се правят такива генерални изводи. А това не е единствения случай, в който си общуваме и си говорим за дрисльовци. Масовка са напоследък... не знам защо така.
цитирай
20.
анонимен -
Да ти кажа, уж се разделиха съвсем ...
14.03.2011 18:55
14.03.2011 18:55
gwendoline написа:
Да ти кажа, уж се разделиха съвсем цивилизовано, но тя не признава края и продължава да го притеснява. Измисля си поводи да му звъни, пише СМС-и. От известно време той вече не й отговоря ...мисля, че е ясно защо.
аха.... остатъците се отичат. ясно.
21.
анонимен -
...
14.03.2011 18:58
14.03.2011 18:58
и още нещо за размисъл, което погледнах и не ми хареса
ТА кои сте вие, че да казвате както е това нейното? Дали е любов или не? Съдии по любовни дела ли сте?
цитирайТА кои сте вие, че да казвате както е това нейното? Дали е любов или не? Съдии по любовни дела ли сте?
Харесва ми да има различни гледни точки, истината има много лица. Поздрави!
цитирайне даваш - кофти пак.
Освен това - няма логика: как ще се скрие някой във фейсбук и скайп пък няма да си вдига телефона - ами кой идиот стои на телефона, като има интернет.
цитирайОсвен това - няма логика: как ще се скрие някой във фейсбук и скайп пък няма да си вдига телефона - ами кой идиот стои на телефона, като има интернет.
Съгласна съм с нейното мнение и аз подкрепям неутралитета спрямо чуждите междуличностни отношения....:)))))
Гвендул-ка, знам , че си постъпила така, защото си добричка и не искаш да виждаш приятелката си да страда...
Ще и мине, ще се осъзнае, ще се върне към нормалното си състояние...а ако си и истинска приятелка, ти ще изчакаш търпеливо.
Поздрави!
цитирайГвендул-ка, знам , че си постъпила така, защото си добричка и не искаш да виждаш приятелката си да страда...
Ще и мине, ще се осъзнае, ще се върне към нормалното си състояние...а ако си и истинска приятелка, ти ще изчакаш търпеливо.
Поздрави!
Не я изоставяй, на някои хора им е нужно само един урок, на други повече, за да научат "нещата" от живота. Пътечката, по която вървим никога не остава една и съща. Мъжете се връщат само когато не са казали сбогом, ако са имали изяснителен разговор няма смисъл да се надява, че той ще се върне и че я подлага на тест. Поздрави!!!
цитирайdespinida написа:
Съгласна съм с нейното мнение и аз подкрепям неутралитета спрямо чуждите междуличностни отношения....:)))))
Гвендул-ка, знам , че си постъпила така, защото си добричка и не искаш да виждаш приятелката си да страда...
Ще и мине, ще се осъзнае, ще се върне към нормалното си състояние...а ако си и истинска приятелка, ти ще изчакаш търпеливо.
Поздрави!
Гвендул-ка, знам , че си постъпила така, защото си добричка и не искаш да виждаш приятелката си да страда...
Ще и мине, ще се осъзнае, ще се върне към нормалното си състояние...а ако си и истинска приятелка, ти ще изчакаш търпеливо.
Поздрави!
Чакам, то е ясно. Историята има да се повтаря още много пъти, за съжаление. Но някой ден ще ми омръзне и аз също ще престана да вдигам телефона. Не мога да вървя срещу себе си.
П.П. Чрез споделеното в блога ми нямам за цел да търся съчувствие или подкрепа. За добро или лошо, твърдо следвам собствените си чувства и решения, не страдам прекалено когато някой не му харесва.
kasnaprolet9999 написа:
Не я изоставяй, на някои хора им е нужно само един урок, на други повече, за да научат "нещата" от живота. Пътечката, по която вървим никога не остава една и съща. Мъжете се връщат само когато не са казали сбогом, ако са имали изяснителен разговор няма смисъл да се надява, че той ще се върне и че я подлага на тест. Поздрави!!!
Благодаря за коментара!
28.
анонимен -
Сбогом ли?
15.03.2011 11:29
15.03.2011 11:29
Нямах време да прочета другите коментари, само да ти кажа, че ПРИЯТЕЛИТЕ не си казват "сбогом" когато нещо не им изнася. Никой не е идеален. Ти си видяла слабостта на "приятелката" си и си предпочела да се сбогуваш с нея, вместо да я приемеш такава, каквато е. Съмнявам се, че си й била приятелка изобщо.
Приятел в нужда се познава, а ти - казваш сбогом, когато тя едва преглъща раздялата с друг, явно скъп й човек.
цитирайПриятел в нужда се познава, а ти - казваш сбогом, когато тя едва преглъща раздялата с друг, явно скъп й човек.
29.
gwendoline -
28. анонимен - Нямах време да прочета другите коментари, само да ти кажа, че ПРИЯТЕЛИТЕ не си казват "сбогом" когато нещо не им изнася...
15.03.2011 11:32
15.03.2011 11:32
Коментари се дават, когато все пак си прочел всичко към постинга. Вече обсъждах този въпрос и позицията си.
цитирайЗнаеш ли, това което си написала е доста тъжно, но в същото време реално. Доста от насса минали през същата история. Даже съм билаи от двете страни. И на нещастната приятелка и на утешителката. Но не мислиш ли, че е малко егоистично да я зарежеш точно в такъв момент когато, горката, и без това не е на себе си? Да, знам, не е леснода изслушваш и да отешаваш някого непрекъснато когато сигурно и ти си имаш проблеми, но точно по това се отличават истинските приятели от фалшивите такива. Сигурно си чувала това: "Истинския приятел идва без покана и в момент на нужда, фалшивият-само когато всичко е наред." Предполагам, че ти се смяташ за истинска приятелка на това момиче, тогава защото постъпваш като фалшива? А и никога не знаеш на теб какво ще ти дойдена главата един ден и кога и ти ще изпаднеш в такова положение. Да, смееш се. "На мен не можеда ми се случи!", "Никога няма да стана такава!" и т.н., обаче животът е шарен и нямаш идея какво може да ти подготви. А и дори и да не е същия проблем, да е нещо друго. Рано или късно всеки има нужда от приятелско рамо и ако е зарязал приятел в нужда е много тежко, защото осъзнава, че сега, когато той има нужда от съвет и подкрепа, няма към кого да се обърне. Така, че, моля те, преразгледай отношенията си с твоята приятелка и не бързай да късаш вразките. Защото не се знае дали някой ден няма ти да си тази, която с разплакани очи да търси телефонния и номер.
цитирайБлагодаря за коментара и отношението. Ще добавя само, виж коментара на kasnaprolet9999, много ми хареса и е съвсем близко до моето мнение по въпроса за израстването на личността и поуките от живота.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
32.
анонимен -
==
15.03.2011 12:08
15.03.2011 12:08
"Знам, че ще ми мине, на нея също, но също знам, че скоро всичко пак ще се повтори. Човек си има някаква линия на поведение, която стриктно го води по едни и същи пътечки независимо какво си въобразява или внушава. Нейната е да бъде нещастна и вечно разлюбена"
А това е най-тъжното нещо от целия ти пост. Прочети го няколко пъти и си задай въпросите: ти, как би могла да й помогнеш да не върви в тази линия на поведение? ако си пробвала вече и осъзнаваш, че не работи твоят досега използван подход, може ли да намериш друг, тоест може ли да се погледне ситуацията и от друга гледна точка? когато говориш с нея не й давай отговорите...дай й въпроси, който да си зададе - дали не повтаря едно и също поведение, когато общува с тези нейни гаджета, защо да не пробва по друг начин следващия път, кажи й ако искаш какви са хубавите й качества според теб, какво смяташ, че може би и причинява проблеми във връзките й, ей такива неща... но НИКОГА не си мисли или не й казвай, че ще бъде ВЕЧНО разлюбена и нещастна. Ако аз имах такава приятелка, която да ми го казва и дори само да си го мисли за мен...директно щях да те пратя през борда. :)))
цитирайА това е най-тъжното нещо от целия ти пост. Прочети го няколко пъти и си задай въпросите: ти, как би могла да й помогнеш да не върви в тази линия на поведение? ако си пробвала вече и осъзнаваш, че не работи твоят досега използван подход, може ли да намериш друг, тоест може ли да се погледне ситуацията и от друга гледна точка? когато говориш с нея не й давай отговорите...дай й въпроси, който да си зададе - дали не повтаря едно и също поведение, когато общува с тези нейни гаджета, защо да не пробва по друг начин следващия път, кажи й ако искаш какви са хубавите й качества според теб, какво смяташ, че може би и причинява проблеми във връзките й, ей такива неща... но НИКОГА не си мисли или не й казвай, че ще бъде ВЕЧНО разлюбена и нещастна. Ако аз имах такава приятелка, която да ми го казва и дори само да си го мисли за мен...директно щях да те пратя през борда. :)))
Здрасти пак. Не се обиждай, но повече не ми се коментира, повтаряме се. Пък и темата не е толкова интересна, поне за мен. Вероятно не трябваше да пускам нищо подобно в блога си... Карай.
цитирай
34.
анонимен -
има по-важни неща от твоите чувс...
15.03.2011 12:26
15.03.2011 12:26
има по-важни неща от твоите чувства!- това са моите чувства и желания!
след като има такова огромно разминаване в разбирането за нещата от живота , това говори за пълно несъвместителство на характерите и взаимното измъчване не е желателно да продължава.
цитирайслед като има такова огромно разминаване в разбирането за нещата от живота , това говори за пълно несъвместителство на характерите и взаимното измъчване не е желателно да продължава.
35.
анонимен -
темата наистина не ми е интересна ...
15.03.2011 12:27
15.03.2011 12:27
темата наистина не ми е интересна особено когато някой поставя под въпрос и под свой контрол оцеляването ми- физическо и психическо
цитирай
36.
анонимен -
=
15.03.2011 12:36
15.03.2011 12:36
оъъ, добре, извинявай. аз си помислих, че е важно.
цитирай:)))
цитирайЗащото всеки сам формира живота си. И ако има зависимост, която го кара да повтаря все едни и същи грешки, то никой не е длъжен да му съчувства или да му помага. Не заслужава помощ оня, който и сам не си помага. Защо някой ще се докарва до окаяно състояние и после аз трябва да се хабя заради това? Дума да не става. Всеки да анализира себе си и да се взима в ръце.
цитирайКазал си го толкова добре, че само вдигам палец нагоре! Поздрави и благодаря!
цитирай
40.
анонимен -
Защото всеки сам формира живота си. ...
15.03.2011 13:06
15.03.2011 13:06
kikowsky написа:
Защото всеки сам формира живота си. И ако има зависимост, която го кара да повтаря все едни и същи грешки, то никой не е длъжен да му съчувства или да му помага. Не заслужава помощ оня, който и сам не си помага. Защо някой ще се докарва до окаяно състояние и после аз трябва да се хабя заради това? Дума да не става. Всеки да анализира себе си и да се взима в ръце.
О, ....
добре, че никога не попадам на такива хора, като авторът на това съобщение.
Едно е сигурно - те никога няма да могат да ти помогнат. Това не е техен проблем...
И ако господин Киковски не е общувал с хора, които са имали трудно детство и да речем това е една от основните причини да повтарят едни и същи грешки, да се чувстват отхвърлени, разядени от липса на майчина любов, неспособни да дават, изоставени от бащите си или малтретирани, ... ако господин Киковски не е общувал с такива хора или никога не е бил наясно, че общува с такива хора, аз бих го разбрала.
Да живее скапания егоизъм. Господин Киковски, някой хора просто имат нужда от помощ, но поради това, че са твърде горди и отчаяни и не срещат ни грам разбиране от хора като вас, който НЕ СЕ ХАБЯТ, ...не успяват да се вземат в ръце.
Единственото, което се моля е тези, които искат и могат да помогнат да стигнат до тях на време. Такива като Вас, могат да си държат ръчичките по цял ден и да общуват само с победители.... Честито. Страхотни сте!
пс- нищо лично. просто така ви прочетох.
41.
анонимен -
38
15.03.2011 13:07
15.03.2011 13:07
ГОсподин Киковски, каква е зависимостта на това момиче... да страда нон стоп? Така е. Вие не сте длъжен да му съчувствате или да му помагате. И Гвендолине и тя не е длъжна. Зад борда.
цитирай
42.
kikowsky -
Зависимост към страданието, което поражда самосъсажалението, примерно.
15.03.2011 13:20
15.03.2011 13:20
Ти все едно знаеш колко ми е бил лек или тежък животът. Но едно съм видял - грешките в живота ми произтичат от мен самия. До едно време може много неща да са били, но после всичко е в ръцете на личността.
И аз съм прекарвал години в самосъжаление, в търсене на причини извън мен и т.н. Видях, че това не е пътят. И който толерира саморазрушително поведение на другите, никак не им помага, ако ще цялото съчувствие на света да вложи и собствения си живот да съсипе.
цитирайИ аз съм прекарвал години в самосъжаление, в търсене на причини извън мен и т.н. Видях, че това не е пътят. И който толерира саморазрушително поведение на другите, никак не им помага, ако ще цялото съчувствие на света да вложи и собствения си живот да съсипе.
43.
анонимен -
Винаги съм знаела, че си много нагъл...
15.03.2011 14:07
15.03.2011 14:07
kikowsky написа:
Защото всеки сам формира живота си. И ако има зависимост, която го кара да повтаря все едни и същи грешки, то никой не е длъжен да му съчувства или да му помага. Не заслужава помощ оня, който и сам не си помага. Защо някой ще се докарва до окаяно състояние и после аз трябва да се хабя заради това? Дума да не става. Всеки да анализира себе си и да се взима в ръце.
Не виждам и намек за наглост, а само доста трезва мисъл.
цитирайПросто, му желаеш доброто и нищо повече. Малко е гаден този "тест". Изглежда като игра с чувствата на човека. Аз не съм съгласна да ме тестуват така!
цитирайВсеки има някоя област, в която се самозалъгва. Не е само в любовта, но при нея като че ли най-много се забелязва. А и тук драматизмът и потресаващ. Има го не само при жените, но и при мъжете, макар че повечето дами едва ли могат да си го представят. В техните очи мъжете са коравосърдечни. Ами не е така.
Пълно е с "раними душици", правещи проблем от всяко необаждане или дори от най-обикновена дума.
Как ти звучи да изискват от теб обаждане на всеки половин час, иначе не държиш на нея/него? Мен бесните ме хващат. Не мога само за едно да мисля. В живота се случват много събития и всяко от тях чака реда си.
цитирайПълно е с "раними душици", правещи проблем от всяко необаждане или дори от най-обикновена дума.
Как ти звучи да изискват от теб обаждане на всеки половин час, иначе не държиш на нея/него? Мен бесните ме хващат. Не мога само за едно да мисля. В живота се случват много събития и всяко от тях чака реда си.
47.
gwendoline -
46. tutankhamon661-Как ти звучи да изискват от теб обаждане на всеки половин час, иначе не държиш на нея/него? Мен бесните ме хващат. Не мога само за едно да ми
15.03.2011 15:39
15.03.2011 15:39
tutankhamon661 написа:
Всеки има някоя област, в която се самозалъгва. Не е само в любовта, но при нея като че ли най-много се забелязва. А и тук драматизмът и потресаващ. Има го не само при жените, но и при мъжете, макар че повечето дами едва ли могат да си го представят. В техните очи мъжете са коравосърдечни. Ами не е така.
Пълно е с "раними душици", правещи проблем от всяко необаждане или дори от най-обикновена дума.
Как ти звучи да изискват от теб обаждане на всеки половин час, иначе не държиш на нея/него? Мен бесните ме хващат. Не мога само за едно да мисля. В живота се случват много събития и всяко от тях чака реда си.
Пълно е с "раними душици", правещи проблем от всяко необаждане или дори от най-обикновена дума.
Как ти звучи да изискват от теб обаждане на всеки половин час, иначе не държиш на нея/него? Мен бесните ме хващат. Не мога само за едно да мисля. В живота се случват много събития и всяко от тях чака реда си.
Пълен абсурд. С такъв човек не мога да изтрая и час. Споделям мнението ти за чакането на реда :))
mikino написа:
Просто, му желаеш доброто и нищо повече. Малко е гаден този "тест". Изглежда като игра с чувствата на човека. Аз не съм съгласна да ме тестуват така!
Не е толква просто, както се оказва. За някои хора дори е невъзможно, уви.
Поздрави на теб!
49.
анонимен -
има малоумници които не разбират от ...
15.03.2011 15:55
15.03.2011 15:55
има малоумници които не разбират от дума че има жени които искат нещата просто да им се случват без някой такъв като тях да е разчел и премислил и начертал петилетен план за живота им наперд. това е изключително нагло и обидно. такъв ми става противен на минутата. има досаттъчно женички, които си умират някой да ги покровителства и да ги облагодетелства непрекъснато и незнайно защо не се ориенитрат към тях ами тровят живота на свободолюбивите индивидки с непрекъснатия си контрол и тормоз.
eй путьо, не искам нито да ми помагаш нито да ми пречиш! малоумен ли си колко пъти да ти го повтарям ? искам нещата които ми се случват да са си мои заслуги иначе се чувствам червей като тебе!
цитирайeй путьо, не искам нито да ми помагаш нито да ми пречиш! малоумен ли си колко пъти да ти го повтарям ? искам нещата които ми се случват да са си мои заслуги иначе се чувствам червей като тебе!
мозъци се изредиха :) Хората на страданието :) Не ви искам страданието, задръжте си го.
цитирай
51.
анонимен -
много трудно за изтърпяне лайно си ...
15.03.2011 16:09
15.03.2011 16:09
много трудно за изтърпяне лайно си ша знайш
скоро няма да намериш простакеса която да ти върже пък макар и заради сичката ти банкова сметка
цитирайскоро няма да намериш простакеса която да ти върже пък макар и заради сичката ти банкова сметка
Ще те помоля за още един коментар поне, защото голям кеф ми доставят :)
цитирай
53.
анонимен -
Анонимни дебили.
15.03.2011 17:04
15.03.2011 17:04
Много точно си го написала, като че с мой думи , че и по-добре , личното ми мнение и от опит потвърдено - това не са приятелки - истински приятел няма да постъпи така , ще се вслуша но.... приятелите се броят на пръстите на едната ръка все пак
цитирайсложно е.. понякога не съм сигурна в правотата си..
Благодаря за коментара, поздрави!!
цитирайБлагодаря за коментара, поздрави!!
Чест и почитания.Но ми е интересно,кое е по-добро,това тотално да "замлъкне" всичко помежду им или пък да се държи някаква линия на поведение нормална и хората да продължат някакъв вид комуникация?Ако вчера са се обичали,днес вече не се познават,то тогава любов било ли е въобще?Вчера са правили планове,днес не се понасят и не си комуникират,та даже единият се крие..Зависи много от това,което другият е обещавал и дал,а после просто край.Гадното е,че обикновено хората в такива случаи искат да се застава зад тях,а те просто трябва сами да си го решат,а ако е хронично,както оставам с впечатление за този случай,то тогава само Господ и стари баби могат да помогнат..Не знам дали така е по-правилно..Но като цяло щом сте се почувствала като "кошче" значи добре сте направили,когато нещо ви натоварва,"режете",за съжаление принципът е такъв,колкото и да не ни харесва.
цитирайБлагодаря за коментара! Още нищо не съм отрязала, но съм на път....Уморих се.
цитирайАми вие преценявате,но лошото е,че понякога,ако се уморим в отношенията с някого,връщане няма..може и да греша.Поздрави
цитирайИмала съм подобни изживявания и смятам, че ние, жените, правим една генерална грешка!
Мъжете постъпват по-умно в подобни случаи - те изслушват приятеля си, напиват се подобаващо за случая/може и няколко пъти/, след което за разтуха си наемат момичета за вечер-две и всичко е забравено..следва продължението на "Животът е прекрасен":))))))))
Изводът е "понякога следвайте мъжките съвети":)))))))
цитирайМъжете постъпват по-умно в подобни случаи - те изслушват приятеля си, напиват се подобаващо за случая/може и няколко пъти/, след което за разтуха си наемат момичета за вечер-две и всичко е забравено..следва продължението на "Животът е прекрасен":))))))))
Изводът е "понякога следвайте мъжките съвети":)))))))
Ух, че ме разсмя! Майтап, майтап, ама прозира голата истина. :))))))))
цитирайЗдравей Гуендолин! Моето мнение е, че ако се прекали със съпричастието, изкуствено се подхранва неосъзнатия стремеж към страданието. И в този смисъл, според мен си постъпила правилно. Приятелите са за да гушкат и утешават в моменти на болка, но и да шамаросват, за да вадят човек от дупка. И да помагат да се види ситуацията от друг ъгъл. Истинските приятели са затова. И това ще мине, както казваше баба ми, и приятелството ще остане. Поздрави! :)
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 9950
Блогрол
1. Един женски блог
2. Блогът на him
3. Блогуващия с пилци
4. Nomad by nature
5. Злободневни
6. Reality bites
7. Пътеписи
8. Магически разкази, фентъзи, фантазии, приказки, легенди, историйки, пародии
9. tutankhamon661
10. cooks and bakes
11. Рецепти
12. ddiaries
13. kite
14. Кайти
15. The Law
16. Вкусът на живота
17. Изделия от дърво
18. Regrets
19. Разни
2. Блогът на him
3. Блогуващия с пилци
4. Nomad by nature
5. Злободневни
6. Reality bites
7. Пътеписи
8. Магически разкази, фентъзи, фантазии, приказки, легенди, историйки, пародии
9. tutankhamon661
10. cooks and bakes
11. Рецепти
12. ddiaries
13. kite
14. Кайти
15. The Law
16. Вкусът на живота
17. Изделия от дърво
18. Regrets
19. Разни