Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 09:23 - Няколко думи за родителството
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 17.11.2010 14:53


Родителството е ужасно нещо.Всеки да го разбира както иска. Никой никога не е готов за това, може би някои хора, предвид характерите си, са по-склонни бързо да се адаптират към кардиналните промени в живота си, но с други едва ли е така.
Аз съм от вторите. Липсват ми много неща, присъщи за един идеален родител, но най-вече – търпение. Който го има това качество, поздравявам го! На който му липсва, да чете нататък и да се успокоява, че има и по-зле от него.

Търпение се иска за всичко, когато вкъщи имаш едно малко ревящо нещо, което става все по-голямо, все по-ревящо и все по-по-по-по ...... Не че няма и хубави моменти, ооо, те са прекрасни и неповторими, но сега не пиша за тях. Сега е ред да се изплача как ме обземат лудите и бесните когато не мога да се наспя, изкъпя, среша, облека, нахраня, а какво говорим да почета книга или да гледам един филм!!!!!
Къде изчезнаха многото приятели, къде е доброто старо време, когато цяла неделя можех да изкарам на дивана в хола с чинията на корема.... Няма такъв филм! Както каза скоро моят мъж: „Нямам търпение да одъртея, та да мога да си свърша нещо мое”. Звучи доста абсурдно, нали?... И тук вече преминавам към дилемата: Да бъда или да не бъда добър родител?! Аз бих казала даже така – да си гледам ли кефа поне малко или да се откажа окончателно от идеята да имам мъничко свободно време.
А, де?!
 



Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 936951
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930