Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 09:15 - Началото на един женски блог
Автор: gwendoline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2741 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 02.11.2010 10:35



Започвам да пиша, както се казва, от воле! Отдавна нещо ме човърка, побутва и върти, само дето не можех да определя какво точно. Ако съм напълно честна пред себе си, веднага признавам, че ме избиваше точно на писане, защото от край време така ми е най-лесно да казвам нещата, пък и мога да се поправя, ако нещо прекаля :)

Ще си пописвам за обичайните неща от моето ежедневие, които обаче отсега уточнявам – говори ми се за „досадните” теми от деня на всяко средно статистическо семейство, с две деца, стогодишен ипотечен кредит и куп проблеми с битов или роднински характер. Тоест, нещо като мрънкане и оплакване, откровено клюкарене и дъвчене на злободневки, даване на съвети и оплюването им, хаха, но това е моя начин да се разтоваря, а съм сигурна, че няма да съм само аз!
В момента седя пред компютъра и тракам доста бързо думите, но с едното ухо неизменно слухтя за евентуален вопъл, долетял от спалнята. Там спи синчето ми. С две думи, готова съм за незабавен скок и адекватно реагиране според ситуацията (в превод – да пъхна обратно биберона в малката устица, преди да се е събудил окончателно, да го гушна или понося, пък дано заспи пак, въпреки ремонта в съседния апартамент или просто с въздишка да отбележа, че и този път съня му беше само двайсетина минутки...). Иска ми се да приказвам просто така, за каквото ми дойде на ума, каквото ме терзае точно в този момент и което утре сигурно няма да е актуално. Ще пиша заради себе си, за собствено успокоение и разтуха, а ако попадна на съмишленици, още по-добре!


Тагове:   блог,   Началото,


Гласувай:
11



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gwendoline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 936397
Постинги: 106
Коментари: 2401
Гласове: 9950
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930